جی این این سوشل

علاقائی

الیکشن کمیشن نے سندھ میں بلدیاتی انتخابات کے شیڈول کا اعلان کر دیا

کاغذات نامزدگی جمع کرانے کی آخری تاریخ 7 اکتوبر ہوگی اور پولنگ 20 اکتوبر کو ہوگی۔

پر شائع ہوا

کی طرف سے

الیکشن کمیشن نے سندھ میں  بلدیاتی انتخابات کے شیڈول کا اعلان کر دیا
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

الیکشن کمیشن آف پاکستان (ای سی پی) نے پیر کو سندھ لوکل گورنمنٹ (ایل جی) کے یوسی چیئرمین اور وائس چیئرمین کی نشستوں پر ضمنی انتخابات کے شیڈول کا اعلان کردیا۔ 

 ای سی پی کے مطابق سندھ میں بلدیاتی انتخابات 5 نومبر کو ہوں گے جس کے لیے سندھ بھر میں 9 یونین کونسلز (یو سی) کے چیئرمین اور 16 وائس چیئرمینوں کا انتخاب کیا جائے گا۔ صوبے بھر میں 74 جنرل نشستوں پر ضمنی انتخابات ہوں گے۔  کاغذات نامزدگی جمع کرانے کی آخری تاریخ  7 اکتوبر ہو گی۔

الیکشن  کمیشن نے 29 اضلاع میں 812 مخصوص نشستوں پر ایل جی انتخابات کے شیڈول کا ابھی اعلان نہیں کیا ۔ کاغذات نامزدگی جمع کرانے کی آخری تاریخ 7 اکتوبر ہوگی اور پولنگ 20 اکتوبر کو ہوگی۔ چاروں صوبوں کے چیف سیکرٹریز اور اسلام آباد میں چیف کمشنر کو الیکشن کمیشن آف پاکستان (ECP) سے جنوری 2024 کے آخری ہفتے میں عام انتخابات کا انعقاد شروع کرنے کی ہدایات موصول ہوئیں۔

چاروں صوبائی چیف سیکرٹریز اور اسلام آباد کے چیف کمشنر کو ای سی پی کی جانب سے خطوط موصول ہوئے جس میں درخواست کی گئی تھی کہ وہ عام انتخابات کے لیے منصوبہ بندی شروع کریں۔ اعلان کیا گیا کہ تمام انتظامی اہلکاروں کو عام انتخابات کرانے والے کمیشن کی حمایت کرنا ہوگی۔ ضلعی الیکشن کمیشن کو چیف سیکرٹریز سے مدد کی ہدایت کر دی گئی ہے۔

 

پاکستان

گندم کی اضافی درآمد میں ملوث افسران کے خلاف ایکشن

وزیر اعظم شہباز شریف کے 4 معطل افسران کے خلاف تحقیقات کی منظوری دے دی

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

گندم کی اضافی درآمد میں ملوث افسران کے خلاف ایکشن

وزیراعظم شہباز شریف نے اضافی گندم کی درآمد میں ملوث قرار دیے گئے 4 معطل افسران کے خلاف تحقیقات کرنے کی منظوری دیتے ہوئے سیکرٹری تجارت کو ذمہ داری سونپ دی۔

وزیراعظم نے سیکرٹری تجارت محمد صالح احمد فاروقی کو انکوائری آفیسر مقرر کردیا، معطل افسران کے خلاف سول سرونٹس ایفیشینسی اینڈ ڈسپلن رولز 2020 کےتحت انکوائری ہوگی۔

وزارت نیشنل فوڈ سیکیورٹی کے 4 افسران کو ذمہ دار قرار دے کر معطل کیا گیا، ڈائریکٹرجنرل پلانٹ پروٹیکشن اللہ دتہ عابد، فوڈ سیکیورٹی کمشنر ڈاکٹر وسیم، ویٹ کمشنر اور ڈائریکٹر ڈی پی پی سہیل شہزاد معطل کیے جانے والے افسران میں شامل تھے۔ ان افسران کو گندم کے حوالے سے ناقص منصوبہ بندی اور غفلت برتنے کا ذمہ دار قرار دیا گیا۔

واضح رہے کہ ملک میں گندم کے وافر ذخائر موجود ہونے کے باوجود نگران حکومت کے دور میں بڑے پیمانے پر گندم کی درآمد کے انکشافات سامنے آئے تھے۔یہ بات بھی سامنے آئی تھی کہ موجودہ حکومت کی اب تک کی مدت میں بھی گندم کی درآمد کا سلسلہ جاری رہا۔

 

پڑھنا جاری رکھیں

صحت

 کراچی سمیت کوئٹہ اور کوہاٹ  کے ماحولیاتی نمونوں میں پولیو وائرس کی تصدیق

جون سے ملک کے 70 مخصوص اضلاع میں پولیو مہم شروع کی جارہی ہے، سربراہ پاکستان پولیو پروگرام

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

 کراچی سمیت کوئٹہ اور کوہاٹ  کے ماحولیاتی نمونوں میں پولیو وائرس کی تصدیق

 کراچی کے 3 اضلاع سمیت کوئٹہ اور کوہاٹ  کے ماحولیاتی نمونوں میں پولیو وائرس کی تصدیق ہوئی ہے۔

 ترجمان ایمرجنسی آپریشن سینٹر (ای او سی) کے مطابق رواں سال مجموعی طور پر 39 اضلاع کے 153 سیمپلز پولیو پازیٹو  نکلے ہیں،5 اضلاع سے پولیو ٹیسٹ کیلئے سیمپلنگ 9 تا 15 مئی ہوئی تھی۔

ذرائع وزارتِ صحت  کے مطابق کراچی ایسٹ راشد منہاس روڈ، مچھر کالونی کی سیوریج پولیو پازیٹو ، سنٹرل حاجی مرید گوٹھ کی سیوریج  اور کراچی ایسٹ، سنٹرل کی سیوریج میں بھی  پولیو وائرس پایا گیا ہے۔

کوئٹہ کے علاقہ طاؤس آباد کی سیوریج پولیو پازیٹو ہے،کوئٹہ کی سیوریج کے پولیو وائرس کا جینیاتی تعلق چمن سے ہے، کوہاٹ کے علاقہ فقیر آباد کی سیوریج پولیو وائرس سے متاثرہ ہے جبکہ کوہاٹ کی سیوریج کے پولیو وائرس کا جینیاتی تعلق پشاور سے ہے۔

سربراہ پاکستان پولیو پروگرام ڈاکٹر شہزاد ملک نے کہا کہ جون سے ملک کے 70 مخصوص اضلاع میں پولیو مہم شروع کی جارہی ہے۔ پولیو مہم میں ایک کروڑ 70 لاکھ سے زائد بچوں کو پولیو سے بچاؤ کے قطرے پلائے جائیں گے۔

انہوں نے کہا کہ متاثرہ علاقوں میں خصوصی توجہ دی جارہی ہے تاکہ ملک کے مستقبل کو محفوظ بنایا جاسکے۔ والدین سے اپیل ہے کہ اپنے 5 سال سے کم عمر بچوں کو پولیو ویکسین لازمی پلوائیں۔

پڑھنا جاری رکھیں

تفریح

جمائمہ گولڈ اسمتھ کی  انگلینڈ کے سابق فٹ بالرگیری لائنکر کے ساتھ تصویر وائرل

  میڈیا ذرائع کے مطابق  63 سالہ میچ آف دی ڈے پریزینٹر اور گولڈ اسمتھ ایک دوسرے کے ساتھ خوشگوار  موڈ میں دکھائی دے رہے تھے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

جمائمہ گولڈ اسمتھ کی  انگلینڈ کے سابق فٹ بالرگیری لائنکر کے ساتھ تصویر وائرل

 انگلینڈ کے سابق فٹ بالر اور کپتان گیری لائنکر اور سماجی رکن  جمائمہ گولڈ اسمتھ کو ناٹنگ ہل ریسٹورنٹ میں ایک عمدہ عشائیہ  سے محظوظ ہو تے ہوئے دیکھا جا سکتا ہے  ۔ 

  میڈیا ذرائع کے مطابق  63 سالہ میچ آف دی ڈے پریزینٹر اور گولڈ اسمتھ ایک دوسرے کے ساتھ خوشگوار  موڈ میں دکھائی دے رہے تھے ۔ وہ دونوں کھانے کے دوران ہنسی مذاق کرتے  نظر ا ٓرہے تھے، جبکہ ان کے ساتھ ان کی ایک خاتون دوست بھی موجود  تھیں۔

عشائیہ  سے لطف اندوز ہونے کے بعد لائنکر کو بچے ہوئے کھانے  کا  ڈبہ لے کر ریسٹورنٹ  سے نکلتے ہوئے دیکھا گیا،  جبکہ جمائمہ اپنے چہرے پر مسکراہٹ سجائے اور  سر جھکائے، ان کے پیچھے چلتی ہوئی دکھائی دے رہی  تھیں۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll