جی این این سوشل

جرم

پشاور مین شاہراہ سے دن دیہاڑے تاجر اغواء

پولیس حکام کا کہنا ہے کہ ملزمان کو جلد سے جلد گرفتار کر لیا جائے گا اور تاجر کو باحفاظت ڈاکوؤں کی جانب سے بازیاب کروا لیں گے ۔

پر شائع ہوا

کی طرف سے

پشاور مین شاہراہ سے دن دیہاڑے تاجر اغواء
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

پشاور : پشاور کے علاقہ صدر میں تاجر کو ملزمان نے دن دیہاڑے سرعام اغواء کرلیا ۔

تفصیلات کے مطابق ملزمان گاڑی میں آئے اور تاجرکو دکان سے نکال کر کار میں ڈالا اور دن دیہاڑے نامعلوم مقام پر لے گئے ، واقعے کی سی سی ٹی وی فوٹیج میڈیا کو موصول ہو گئی ۔

پولیس حکام کا کہنا ہے کہ ملزمان کو جلد سے جلد گرفتار کر لیا جائے گا اور تاجر کو باحفاظت ڈاکوؤں کی جانب سے بازیاب کروا لیں گے ۔

پولیس کے مطابق تاجر گرم ملبوسات کا روبار کرتا ہے جس میں کمبل ، رضائیاں شامل ہیں ۔

تجارت

انڈوں کی قیمتوں میں ہوشربا اضافہ

ہر دکانداراپنا ریٹ دیتا ہے کوئی پوچھنے والا نہیں ہے، شہری

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

انڈوں کی قیمتوں میں ہوشربا اضافہ

ملتان میں سردی کی شدت میں اضافہ ہوتے ہی انڈوں کے قیمتیں آسمانوں سے باتیں کرنے لگی ہیں مہنگائی کے باعث انڈے 350 روپے درجن تک پہنچ گئے ۔

رپورٹس کے مطابق موسم سرد کیا ہوا انڈوں کی قیمتوں کو پر لگ گئےشہریوں کی پریشانی میں اضافہ ہو گیاہے 280روپے ملنے والےانڈے 350 روپےفی درجن فروخت ہونےلگے۔ 

شہریوں کا کہنا ہے کہ سردیوں میں انڈوں کا استعمال بڑھ جاتا ہے یہاں ہر دکانداراپنا ریٹ دیتا ہے کوئی پوچھنے والا نہیں ہے۔ شہریوں کا مزید کہنا ہے کہ حکومت اس کے اقدامات کو صیح سرانجام دے اور بلیک مارکیٹنگ کرنے والوں کو پکڑے۔ 

 

پڑھنا جاری رکھیں

جرم

اے این ایف کی کارروائیاں،1416 کلو منشیات برآمد، 12 ملزمان گرفتار

میٹھا خان، کوہاٹ کے قریب سمگلنگ کے لئے چھپائی گئی 10 کلو 800 گرام چرس برآمد کر لی

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

اے این ایف کی کارروائیاں،1416 کلو منشیات برآمد، 12 ملزمان گرفتار

اسلام آباد: انسداد منشیات فورس (اے این ایف) نےمنشیات سمگلنگ کے خلاف کارروائیاں کرتے ہوئے 1416 کلو سے زائد منشیات برآمد کر کے 12 ملزمان کو گرفتار کرلیاہے۔

اے این ایف کے ترجمان نے کہاکہ اے این ایف نے منشیات سمگلنگ کے خلاف کارروائیوں کا سلسلہ جاری رکھا ہوا ہے۔ اے این ایف نے کارروائی کے دوران 26 نمبر چونگی اسلام آباد، بس میں سوار 3 ملزمان سے 500 گرام چرس اور 3 کلو افیون برآمد کر لی۔آر سی ڈی روڈ حب پر کوئٹہ سے کراچی آنے والی بس میں 3 ملزمان سے 18 کلو چرس برآمد کرلی۔

رنگ روڈ پشاور پر گاڑی اور رکشہ سے مجموعی طور پر 2 ملزمان سے 48 کلو چرس برآمد کر لی۔روات میں گھر سے 3 کلو ہیروئن، 1کلو 370 گرام آئس اور 7 کلو 200 گرام چرس برآمد کر لی۔یارو چوک پشین کے قریب گاڑی سے 950 کلو چرس برآمد کر کے ملزم کو گرفتار کر لیا ہے۔

جامشورو ٹول پلازہ سکھر کے قریب گاڑی سے 55 کلو چرس برآمد کر کے دو ملزمان کو گرفتار کر لیا۔

شیر شاہ کراچی کے قریب ملزم سے 54 کلو چرس برآمد کر لی۔زخہ خیل، خیبر کے غیر آباد علاقے میں دو مختلف کارروائیوں میں 105 کلو 500 گرام چرس برآمد کر لی۔میٹھا خان، کوہاٹ کے قریب سمگلنگ کے لئے چھپائی گئی 10 کلو 800 گرام چرس برآمد کر لی۔ قلعہ عبداللہ کے غیر آباد علاقے سے جھاڑیوں میں چھپائی گئی 160 کلو ہیروئن برآمد کر لی۔انسدادِ منشیات ایکٹ کے تحت مقدمات درج کر کے تحقیقات کا آغاز کر دیا گیا ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

دنیا

غزہ کی جنگی صورت حال میں مدد کے لیے تیار ہیں، صدر ولادیمیر پیوٹن

بڑھتے ہوئے تشدد کے جواب میں اسرائیل نے شمالی غزہ کے شہریوں کو جنوب کی طرف جانے کے لیے انخلاء کے احکامات جاری کیے ہیں

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

غزہ کی جنگی صورت حال میں مدد کے لیے تیار ہیں، صدر ولادیمیر پیوٹن

ماسکو: روس کے صدر ولادیمیر پیوٹن نے غزہ میں شہریوں کی تکالیف کو کم کرنے اور جاری تنازعے کو کم کرنے میں مدد فراہم کرنے کے لیے روس کی رضامندی کا اظہار کیا ہے۔

 کریملن نے ایک بیان جاری کیا جس میں کہا گیا ہے کہ پوٹن نے دہشت گردی کو اس کی تمام شکلوں میں مسترد کرنے اور اس کی مذمت کی توثیق کی، شہری آبادی کے لیے سنگین نتائج پیدا کیے بغیر دہشت گردی کے خطرات کا مقابلہ کرنے کی ضرورت پر زور دیا۔غزہ میں جنگ بندی کے لیے اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل کی قرارداد کی حمایت کے باوجود، جسے بدقسمتی سے امریکہ نے ویٹو کر دیا تھا، روس غزہ میں انسانی صورتحال کا جائزہ لینے کے لیے بین الاقوامی نگرانی کے مشن کی وکالت جاری رکھے ہوئے ہے۔


غزہ میں فوری طور پر انسانی بنیادوں پر جنگ بندی کے لیے اقوام متحدہ کی قرارداد کو سلامتی کونسل کے ارکان کی اکثریت اور پاکستان سمیت 97 ممالک کی حمایت کے باوجود امریکی ویٹو کا سامنا کرنا پڑا۔ حماس کے ساتھ تنازعات میں مصروف اسرائیل نے اس گروپ کو تباہ کرنے اور یرغمالیوں کو آزاد کرنے کا عزم کیا ہے۔

بڑھتے ہوئے تشدد کے جواب میں اسرائیل نے شمالی غزہ کے شہریوں کو جنوب کی طرف جانے کے لیے انخلاء کے احکامات جاری کیے ہیں، جس سے آبادی میں خوف و ہراس پھیل گیا ہے۔ تاہم، بین الاقوامی امدادی گروپ ان احکامات پر تنقید کرتے ہوئے کہتے ہیں کہ غزہ میں کہیں بھی عام شہریوں کے لیے محفوظ نہیں ہے، بشمول ہسپتال، پناہ گاہیں اور پناہ گزین کیمپ بھی محفوظ نہیں ہے ۔


اقوام متحدہ نے شہریوں کے لیے محفوظ زون بنانے کی اسرائیل کی کوششوں کی مذمت کرتے ہوئے انہیں ناقابل عمل قرار دیا ہے اور یہ سائنسی استدلال پر مبنی نہیں ہے۔ ناروے کی پناہ گزینوں کی کونسل نے غزہ کی صورت حال کو عصر حاضر میں کسی بھی شہری آبادی پر بدترین حملوں میں سے ایک کے طور پر بیان کیا ہے، موسم سرما کے قریب آتے ہی صحت عامہ کے سنگین نتائج کی تنبیہ کی ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll