جی این این سوشل

ٹیکنالوجی

نیپال میں ٹک ٹاک پرپابندی عائد

سوشل میڈیا ایپ ٹک ٹاک سماجی ہم آہنگی، خیرسگالی میں خلل ڈال رہی ہے

پر شائع ہوا

کی طرف سے

نیپال میں ٹک ٹاک پرپابندی عائد
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

کھٹمنڈو: نیپال کی حکومت نے معاشرے پر منفی اثرات اور سماجی اقدار میں خلل کا حوالہ دیتے ہوئے سوشل میڈیا ایپ ٹک ٹاک پر پابندی عائد کر دی ہے۔

برطانوی اخبار کی رپورٹ کے مطابق نیپال کے وزیر خارجہ نارائن پرکاش ساؤد نے کابینہ کے اجلاس کے بعد اعلان کیا کہ ٹک ٹاک ایپ پر پابندی عائد کر دی گئی ہے اور یہ فوری طور پر نافذ العمل ہو گی۔انہوں نے کہا کہ سوشل میڈیا ایپ ٹک ٹاک سماجی ہم آہنگی، خیرسگالی میں خلل ڈال رہی ہے اس لئے اس کے استعمال کو ریگولیٹ کرنا ضروری تھا۔

وزیر خارجہ نے کہا کہ نئے قوانین سوشل میڈیا پلیٹ فارمز کو مزید جوابدہ بنانے کے لیے متعارف کرائے گئے ہیں، حکومت نے کمپنی سے نیپال میں رجسٹر ہونے، ایک رابطہ دفتر کھولنے، ٹیکس ادا کرنے اور ملکی قوانین پرعمل کرنے کو بھی کہا ہے۔

نیپال کانگریس کے جنرل سیکرٹری گگن تھاپا نے اس حکومتی فیصلے پر سوال اٹھاتے ہوئے کہا ہے کہ پابندی کی بجائےایپ کے استعمال کو محدود کر دیا جانا چاہیے تھا کیونکہ پابندی اظہار رائے اور انفرادی آزادی کی خلاف ورزی ہے۔اس پابندی کو سوشل میڈیا پر کئی لوگوں نے تنقید کا نشانہ بنایا اور کہا کہ اس فیصلے سے نیپال میں ٹک ٹاک کے لاکھوں صارفین متاثر ہوں گے جو اس سے پیسے کما رہے ہیں۔

مقامی میڈیا رپورٹس کے مطابق گزشتہ چار برسوں کے دوران برطانیہ میں ٹک ٹاک سے وابستہ سائبر کرائم کے 1600 سے زائد کیس ریکارڈ کیے گئے ہیں۔واضح رہے کہ چینی کمپنی بائٹ ڈانس کی ملکیت ٹک ٹاک پر بھارت اور افغانستان سمیت متعدد ممالک نے پابندی عائد کر رکھی ہے جبکہ برطانیہ، آسٹریلیا اور یورپی یونین نے اس کے استعمال کو محدود کر دیا ہے۔متعدد مغربی ممالک میں ارکان پارلیمنٹ کی طرف سے اس ایپ کے استعمال پر تشویش کا اظہار کیا گیا ہے۔

کھیل

برطانوی ٹینس سٹار اینڈی مرے کا قطر ایکسن موبائل اوپن ٹینس دوسرے رائونڈ میں سفر تمام

قطر کے دارالحکومت دوحہ میں جاری اے ٹی پی ایونٹ میں سنسنی خیز مقابلے جاری ہیں

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

برطانوی ٹینس سٹار اینڈی مرے کا قطر ایکسن موبائل اوپن ٹینس دوسرے رائونڈ میں سفر تمام

دوحہ: انگلینڈ کے نامور ٹینس سٹار سابق عالمی نمبر ون اینڈی مرے اے ٹی پی قطر ایکسن موبائل اوپن ٹینس ٹورنامنٹ میں مردوں کے سنگلز مقابلوں کے دوسرے رائونڈ میں ہار کر ایونٹ سے باہر ہوگئے۔

جمہوریہ چیک کے 18 سالہ نوجوان کھلاری جیکب مینسک نے مینز سنگلز کے دوسرے رائونڈ میں 36 سالہ تجربہ کار برطانوی کھلاڑی اینڈی مرے کو نہ صرف شکست دے کر ایونٹ سے باہر کر دیا بلکہ کوارٹر فائنل رائونڈ کے لئے بھی کوالیفائی کرلیا۔ قطر کے دارالحکومت دوحہ میں جاری اے ٹی پی ایونٹ میں سنسنی خیز مقابلے جاری ہیں۔

قطر کے دارالحکومت دوحہ کے خلیفہ انٹرنیشنل ٹینس اینڈ سکواش کمپلیکس میں کھیلے جارہے اے ٹی پی ایونٹ کے مردوں کے سنگلز مقابلوں کے دوسرے رائونڈ میچ میں جمہوریہ چیک کے 18 سالہ نوجوان کھلاری جیکب مینسک سخت مقابلے کے بعد برطانوی کھلاڑی اینڈی مرے کو 6-7(6-8)،7-6(7-3) اور 6-7(4-7)سے شکست دے کر نہ صرف ٹورنامنٹ سے باہر کر دیا بلکہ ٹاپ ایٹ رائونڈ کے لئے بھی کوالیفائی کرلیا۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

ماہرین فلکیات نے پاکستان میں رمضان المبارک کی ممکنہ تاریخ بتا دی

ماہرین فلکیات کا کہنا ہے کہ ایک مخصوص اندازے کے مطابق پاکستان میں یکم رمضان المبارک 11 مارچ کو ہوگا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

ماہرین فلکیات نے پاکستان میں رمضان المبارک کی ممکنہ تاریخ بتا دی

ماہرین فلکیات اور ماہرین موسمیات نے مل کر پاکستان میں رمضان المبارک کے آغاز کی ممکنہ تاریخ بتادی ہے۔

ماہرین فلکیات کا کہنا ہے کہ پاکستان میں یکم رمضان المبارک 11 مارچ کو ہوگا لہذا ابھی تک حتمی تاریخ کا اعلان مرکزی رویت ہلال کمیٹی چاند نظر آنے کے بعد ہی  کرے گی۔

دوسری جانب ماہرین کا کہنا ہے کہ 26 سال بعد رمضان المبارک کی سردیوں میں آمد ہو گی، تاہم ابتدائی دو سال تک رمضان کا آخری حصہ موسم بہار میں ہوگا۔

 

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

کمشنر ملتان محمد عامر خٹک کمشنر راولپنڈی تعینات

سابق کمشنر راولپنڈی لیاقت چٹھہ نے یہ الزامات عائد کیے تھے کہ 8 فروری کو راولپنڈی کے حلقوں میں 70 ، 70 ہزار کی لیڈ سے جیتنے والے امیدواروں کو ہرایا اور ہارے ہوئے امیدواروں کوجتوایا گیا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

کمشنر ملتان محمد عامر خٹک کمشنر  راولپنڈی تعینات

کمشنر ملتان محمد عامر خٹک کا تبادلہ کرکے انہیں کمشنر راولپنڈی تعینات کر دیا گیا اور سیکریٹری آئی اینڈ سی مریم خان کا تبادلہ کر کے  کمشنر ملتان تعینات کر دیا گیا ہے۔

سابق کمشنر راولپنڈی لیاقت چٹھہ نے یہ الزامات عائد کیے تھے کہ 8 فروری کو راولپنڈی کے حلقوں میں 70 ، 70 ہزار کی لیڈ سے جیتنے والے امیدواروں کو ہرایا اور ہارے ہوئے امیدواروں کوجتوایا گیا ، پیمرا کی جانب سے سابق کمشنر راولپنڈی کی پریس کانفرنس کا ٹرانسکرپٹ بھی کمیٹی کو دے دیا ہے، جبکہ آر اوز نے تحریری بیانات بھی الیکشن کمیشن کی تحقیقاتی کمیٹی کو جمع کرا دیے ہیں۔

یاد رہے کہ  اس حوالے سے الیکشن کمیشن کی تحقیقاتی کمیٹی نے راولپنڈی ڈویژن کے قومی و صوبائی اسمبلیوں کے آر اوز کے بیانات ریکارڈ کر لیے ہیں۔

 

 

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll