جی این این سوشل

ٹیکنالوجی

نیپال میں ٹک ٹاک پرپابندی عائد

سوشل میڈیا ایپ ٹک ٹاک سماجی ہم آہنگی، خیرسگالی میں خلل ڈال رہی ہے

پر شائع ہوا

کی طرف سے

نیپال میں ٹک ٹاک پرپابندی عائد
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

کھٹمنڈو: نیپال کی حکومت نے معاشرے پر منفی اثرات اور سماجی اقدار میں خلل کا حوالہ دیتے ہوئے سوشل میڈیا ایپ ٹک ٹاک پر پابندی عائد کر دی ہے۔

برطانوی اخبار کی رپورٹ کے مطابق نیپال کے وزیر خارجہ نارائن پرکاش ساؤد نے کابینہ کے اجلاس کے بعد اعلان کیا کہ ٹک ٹاک ایپ پر پابندی عائد کر دی گئی ہے اور یہ فوری طور پر نافذ العمل ہو گی۔انہوں نے کہا کہ سوشل میڈیا ایپ ٹک ٹاک سماجی ہم آہنگی، خیرسگالی میں خلل ڈال رہی ہے اس لئے اس کے استعمال کو ریگولیٹ کرنا ضروری تھا۔

وزیر خارجہ نے کہا کہ نئے قوانین سوشل میڈیا پلیٹ فارمز کو مزید جوابدہ بنانے کے لیے متعارف کرائے گئے ہیں، حکومت نے کمپنی سے نیپال میں رجسٹر ہونے، ایک رابطہ دفتر کھولنے، ٹیکس ادا کرنے اور ملکی قوانین پرعمل کرنے کو بھی کہا ہے۔

نیپال کانگریس کے جنرل سیکرٹری گگن تھاپا نے اس حکومتی فیصلے پر سوال اٹھاتے ہوئے کہا ہے کہ پابندی کی بجائےایپ کے استعمال کو محدود کر دیا جانا چاہیے تھا کیونکہ پابندی اظہار رائے اور انفرادی آزادی کی خلاف ورزی ہے۔اس پابندی کو سوشل میڈیا پر کئی لوگوں نے تنقید کا نشانہ بنایا اور کہا کہ اس فیصلے سے نیپال میں ٹک ٹاک کے لاکھوں صارفین متاثر ہوں گے جو اس سے پیسے کما رہے ہیں۔

مقامی میڈیا رپورٹس کے مطابق گزشتہ چار برسوں کے دوران برطانیہ میں ٹک ٹاک سے وابستہ سائبر کرائم کے 1600 سے زائد کیس ریکارڈ کیے گئے ہیں۔واضح رہے کہ چینی کمپنی بائٹ ڈانس کی ملکیت ٹک ٹاک پر بھارت اور افغانستان سمیت متعدد ممالک نے پابندی عائد کر رکھی ہے جبکہ برطانیہ، آسٹریلیا اور یورپی یونین نے اس کے استعمال کو محدود کر دیا ہے۔متعدد مغربی ممالک میں ارکان پارلیمنٹ کی طرف سے اس ایپ کے استعمال پر تشویش کا اظہار کیا گیا ہے۔

پاکستان

پی ٹی آئی کے ایم این اے صاحبزادہ محمد امیر سلطان مبینہ طور پر اغواء

عدالتی فیصلے کے بعد ہمارے ایم این اے غیر محفوظ ہیں، جنرل سیکرٹری پی ٹی آئی لاہور

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

پی ٹی آئی  کے ایم این اے صاحبزادہ محمد امیر سلطان  مبینہ طور پر اغواء

پاکستان تحریک انصاف کے ایم این اے بیرسٹر صاحبزادہ محمد امیر سلطان کو رات گئے لاہور میں ان کے گھر سے مبینہ طور پر اغوا کر لیا گیا۔

جنرل سیکرٹری پی ٹی آئی لاہور حافظ ذیشان رشید کی جانب سے جاری بیان میں دعویٰ کیا گیا ہے کہ این اے 110 جھنگ سے ایم این اے صاحبزادہ امیر سلطان کو نامعلوم افراد نے اغوا کر لیا۔

ذیشان رشید نے بتایا کہ صاحبزادہ امیر سلطان کو سرور روڈ پر ان کے گھر سے رات گئے اغوا کیا گیا، عدالتی فیصلے کے بعد ہمارے ایم این اے غیر محفوظ ہیں۔

دوسری جانب ایس پی کینٹ جھنگ اویس شفیق کا کہنا ہے ایم این اے صاحبزاہ امیر سلطان کو گرفتار نہیں کیا، رکن قومی اسمبلی کے اغوا سے متعلق بھی کوئی اطلاع نہیں ہے۔ لواحقین درخواست دینگے تو کارروائی کا آغاز کرینگے ۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

بانی چیئرمین پی ٹی آئی کی لاہور میں درج 9 مئی کے مقدمات میں گرفتاری ڈال دی گئی

لاہور پولیس کی ٹیم نے بانی پی ٹی آئی سے تفتیش کا آج کا مرحلہ مکمل کرلیا جس کے بعد وہ اڈیالہ جیل سے روانہ ہوگئی

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

بانی چیئرمین پی ٹی آئی کی لاہور میں درج 9 مئی کے مقدمات میں گرفتاری ڈال دی گئی

بانی پی ٹی آئی عمران خان کی لاہور میں درج 9 مئی کے مقدمات میں گرفتاری ڈال دی گئی۔

لاہور پولیس کی 12 رکنی ٹیم قانونی ضابطے مکمل کرکے اڈیالہ جیل کے اندر گئی اور عمران خان سے مقدمات کی تفتیش کی۔

میڈیا رپورٹس کے مطابق ڈی ایس پی احمد عثمان کی سربراہی میں پولیس ٹیم میں 11 تفتیشی انسپکٹر شامل تھے۔ تفتیشی ٹیم نے بانی پی ٹی آئی سے 9 اور 10 مئی کے واقعات پر سوالات کیے۔

لاہور پولیس ٹیم نے جناح ہاؤس، عسکری ٹاور  اور شادمان تھانہ حملہ کیس پر سوالات کیے، تفتیش میں ڈیجیٹل شواہد اور گرفتار ملزمان کے بیانات کی روشنی میں پوچھ گچھ کی گئی۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ  عمران خان کی لاہور میں درج 9 مئی کے مقدمات میں گرفتاری ڈال دی گئی ہے۔ لاہور پولیس کی ٹیم نے بانی پی ٹی آئی سے تفتیش کا آج کا مرحلہ مکمل کرلیا جس کے بعد وہ اڈیالہ جیل سے روانہ ہوگئی۔

پڑھنا جاری رکھیں

تجارت

کراچی سمیت ملک بھر کے لیے بجلی مہنگی کرنے کا نوٹیفکیشن جاری

حکومت نےبجلی کےبنیادی ٹیرف میں 7.12روپے تک اضافے کا نوٹیفیکیشن جاری کردیا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

کراچی سمیت ملک بھر کے لیے بجلی مہنگی کرنے کا نوٹیفکیشن جاری

حکومت نے عوام پر بجلی بم گرادیا، کراچی سمیت ملک بھر کے لیے بجلی مہنگی کرنے کا نوٹیفکیشن جاری کردیا گیا۔

حکومت نےبجلی کےبنیادی ٹیرف میں 7.12روپے تک اضافے کا نوٹیفیکیشن جاری کردیا۔ ماہانہ200 یونٹ تک والےگھریلو صارفین 3 ماہ کے لیے اضافے سےمستثنٰی قرار پائے ہیں،باقی گھریلوصارفین کے لیے بجلی کا بنیادی ٹیرف فی یونٹ7.12 روپے تک بڑھےگا۔ کے الیکٹرک سمیت ملک بھر کے لیے بجلی کے یکساں ٹیرف کا فیصلہ جاری کردیا گیا، وفاقی حکومت نے نوٹیفیکیشن جاری کردیا۔

گھریلوصارفین کے لیےبجلی کا فی یونٹ بنیادی ٹیرف48روپے84پیسے تک ہوگیا ،ماہانہ201 سے300 یونٹ تک کا ٹیرف7.12 روپے اضافے سے34.26 روپے ہوگیا ،ماہانہ301 سے400یونٹ کا ٹیرف7.02 روپے اضافے سے39.15روپے ہوگیا۔

ماہانہ401 سے500 یونٹ کا ٹیرف6.12روپےاضافے سے41.36روپے ہوگیا ،ماہانہ501 سے600یونٹ کا ٹیرف6.12روپے اضافے سے42.78روپے ہوگی، ماہانہ601سے 700 یونٹ کا ٹیرف 6.12روپے اضافے سے43.92روپے ہوگیا ،ماہانہ700 یونٹ سےزیادہ کا ٹیرف6.12 روپےاضافے سے 48.84 روپے ہوگیا۔

ٹیکسوں کوملاکرسیلب کے حساب سےفی یونٹ ٹیرف کی قیمت بڑھ گئی ،ماہانہ50یونٹ تک لائف لائن صارفین کے لیے فی یونٹ3.95 روپے برقرار رہے گا، ماہانہ51سے100 یونٹ تک لائف لائن صارفین کے لیے فی یونٹ7.74 روپے برقرار رہے گا۔

وفاقی حکومت نےبجلی کےیکساں ٹیرف کے لیے نیپرا میں درخواست دائر کی تھی ،نیپرا نے سماعت کے فیصلہ حکومت کو بھجوادیا تھا۔    

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll