جی این این سوشل

تجارت

اے ڈی بی نے پاکستان کےلئے 65کروڑ 88 لاکھ ڈالر کے قرض کی منظوری دے دی

یہ مقامی وسائل بڑھانے اور سیلاب سے تباہ حال سکولوں کی بحالی پرخرچ ہوں گے

پر شائع ہوا

کی طرف سے

اے ڈی بی نے پاکستان کےلئے 65کروڑ 88 لاکھ ڈالر کے قرض کی منظوری دے دی
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

منیلا: ایشیائی ترقیاتی بینک ( اے ڈی بی )نے پاکستان کےلئے 65کروڑ 88 لاکھ ڈالر کے قرض کی منظوری دے دی۔بدھ کواے ڈی بی کی طرف سے جاری اعلامیے کے مطابق پاکستان کےلئے 65 کروڑ 88 لاکھ ڈالر قرض کی منظوری دی گئی ہے اور یہ رقم تین مختلف منصوبوں پر خرچ کی جائے گی ۔بینک کا کہنا ہے کہ فنڈ زکی فراہمی کا مقصد پائیدار معاشی ترقی کے ہدف کا حصول ہے۔

یہ مقامی وسائل بڑھانے اور سیلاب سے تباہ حال سکولوں کی بحالی پرخرچ ہوں گے، ان فنڈز سے غذائی تحفظ کےلئے زرعی پیداوار میں اضافہ اور پاکستان کو حالیہ تباہ کن سیلاب سے پیدا بحران سے نکلنے میں مدد ملے گی۔

اعلامیے کے مطابق اے ڈی بی کا مقصد پاکستان کی معاشی صورتحال میں بہتری اور عوام کا معیار زندگی بہتر بنانا ہے، اس میں سے 30 کروڑ ڈالر مقامی وسائل بڑھانے کےلئے پالیسی اصلاحات پر خرچ کیے جائیں گے۔اے ڈی بی کا کہنا ہے کہ پروگرام کا مقصد ٹیکس، انتظامی امور، اخراجات مینجمنٹ اور سرمایہ کاری میں بہتری لانا ہے۔

ایشیائی ترقیاتی بینک کے ڈائریکٹر جنرل برائے ایشیاء یوگینی زوکوف نے کہاکہ فنانسنگ کی یہ اہم نئی لہر پاکستان کو گزشتہ سال کے بحران اور سپر فلڈ کے اثرات سے نکلنے اور طویل مدتی ترقی کی راہ پر واپس لانے میں مدد کرے گی

تجارت

ملک میں سونے کی قیمت میں اضافے کا رجحان برقرار

فی تولہ سونا 2 لاکھ15  ہزار200 روپے کا ہوگیا، جیولرز

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

ملک میں سونے کی قیمت میں اضافے کا رجحان برقرار

ملک میں فی تولہ سونے کی قمیت میں مسلسل اضافے کا رجحان برقرار ہے۔

جیولرز کے مطابق چوبیس کیرٹ فی تولہ سونے کی قیمت میں 750 روپے کا اضافہ ہوگیا، فی تولہ سونا 2 لاکھ15  ہزار200 روپے کا ہوگیا جبکہ 10 گرام سونے کی قیمت 644 روپے اضافے سے ایک لاکھ 84 ہزار 500روپے ہوگئی۔

دوسری جانب عالمی منڈی میں بھی سونے کی قیمت میں مسلسل اضافہ دیکھا جارہا ہے،آج کاروبار کے دوان عالمی مارکیٹ میں 6 ڈالر کے اضافے سے فی اونس سونا 2048 ڈالر پر پہنچ گیا۔

 

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

ن لیگ اور پیپلزپا رٹی میں حکومت بنانے پر اتفاق

بلاول بھٹو زرداری نے کہا کہ شہباز شریف وزیراعظم اور آصف علی زرداری صدر کیلئے ہمارے مشترکہ امیدوار ہوں گے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

ن لیگ اور پیپلزپا رٹی میں حکومت بنانے پر اتفاق

پاکستان مسلم لیگ(ن) اور پاکستان پیپلز پارٹی نے وفاق میں حکومت بنانے پر اتفاق رائے کرلیا ہے۔اسلام آباد میں دونوں جماعتوں کے اجلاس میں فیصلہ کیا گیا کہ دونوں سیای پارٹیاں مل کر حکومت بنائیں گیں ۔

اجلاس کے بعد نیوز کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے پیپلز پارٹی کے چیئرمین بلاول بھٹو زرداری ، شریک چیئرمین آصف علی زرداری اور مسلم لیگ نون کے صدر شہباز شریف نے کہا کہ ہمارے پاس حکومت بنانے کیلئے مطلوبہ تعداد موجود ہے۔

 اس موقع پر شہباز شریف نے دونوں جماعتوں کے کامیاب مذاکرات پر اطمینان کا اظہار کیا اور کہا کہ دونوں جماعتوں نے مثبت انداز میں مذاکرات کے کئی دور کئے۔

بلاول بھٹو زرداری نے کہا کہ شہباز شریف وزیراعظم اور آصف علی زرداری صدر کیلئے ہمارے مشترکہ امیدوار ہوں گے۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

پاکستان غیرملکی کمپنیوں کےساتھ باہمی طور پر فائدہ مند کاروباری شراکت داری چاہتاہے، صدر مملکت ڈاکٹر عارف علوی

پاکستان مختلف شعبوں میں بیرونی سرمایہ کاری اور جوائنٹ وینچرز کے فروغ کا خواہاں ہے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

پاکستان غیرملکی کمپنیوں کےساتھ باہمی طور پر فائدہ مند کاروباری شراکت داری چاہتاہے، صدر مملکت ڈاکٹر عارف علوی

اسلام آباد: صدر مملکت ڈاکٹر عارف علوی نے کہا ہے کہ پاکستان اپنی معاشی صورتحال بہتر بنانے کیلئے برآمدات بڑھانے پر توجہ مرکوز کر رہا ہے، پاکستان غیرملکی کمپنیوں کےساتھ باہمی طور پر فائدہ مند کاروباری شراکت داری چاہتاہے۔

وہ بدھ کو ایوان صدر میں نمک اور معدنیات کے شعبے کی امریکی کمپنی کے وفد سے ملاقات کے دوران گفتگو کر رہے تھے۔وفد نے صدر مملکت کو نمک کی کان کنی ، پراسیسنگ اور مارکیٹنگ میں کمپنی کے کردار کے بارے میں بریفنگ دی۔

صدرمملکت ڈاکٹر عارف علوی نے کہا کہ پاکستان مختلف شعبوں میں بیرونی سرمایہ کاری اور جوائنٹ وینچرز کے فروغ کا خواہاں ہے ، پاکستانی نمک کی بہتر پراسیسنگ، پیکجنگ اور مارکیٹنگ سے قدر میں اضافہ کیا جا سکتا ہے، پاکستانی نمک اعلی ٰ معیار اور انتہائی کم سرمایہ کاری سے حاصل کیا جا سکتا ہے، حکومت سرمایہ کاروں کو سہولیات پہنچانے کیلئے پرعزم ہے، عالمی سطح پر پاکستانی نمک کی مانگ میں اضافے کیلئے اعلیٰ معیار کے نمک کی فراہمی کو یقینی بنانا ہوگا۔

صدر مملکت نے مریکل سالٹ ورکس کمپنی کو پاکستان میں سرمایہ کاری کرنے پر سراہا۔صدر مملکت نے مریکل سالٹ ورکس اور پاکستان منرل ڈویلپمنٹ کارپوریشن کے درمیان معاہدے پر دستخط کو بھی خوش آئند قرار دیا۔

وفد نےصدر مملکت کو زر مبادلہ کمانے میں پاکستانی نمک کی کانوں کی صلاحیت کے بارے میں بتایاکہ معیاری اور منرلز سے بھرپور راک سالٹ دنیا میں صرف پاکستان میں پایا جاتا ہے، پاکستانی نمک کم قیمت اور اعلی ٰ معیار کا حامل ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll