جی این این سوشل

تفریح

امیتابھ بچن اپنے نواسے کو پرموٹ کرنے میں لگ گئے

امیتابھ بچن ’’دی آرچیز‘‘ کی ریلیز کے بعد نواسے اگستیہ نندا کے ساتھ ممبئی کے اپنے گھر کے باہر مداحوں سے ملے

پر شائع ہوا

کی طرف سے

امیتابھ بچن اپنے نواسے کو پرموٹ کرنے میں لگ گئے
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

قابل فخر نانا امیتابھ بچن نے مداحوں کو حیران کر دیا جب وہ اتوار کو اگستیہ نندا کو ان سے ملنے کے لیے ساتھ لے کر آئے۔ اگستیا نے حال ہی میں دی آرچیز کے ساتھ اپنا آغاز کیا۔
امیتابھ بچن کے پوتے اگستیا نندا نے حال ہی میں زویا اختر کی فلم دی آرچیز کے ساتھ بالی ووڈ میں قدم رکھا، جس کا پریمیئر 7 دسمبر کو نیٹ فلکس پر ہوا۔

امیتابھ اگستیہ کو اپنے ممبئی کی رہائش گاہ کے باہر انتظار کرنے والے مداحوں سے ملنے لے گئے۔ حسب روایت، تجربہ کار اداکار نے اتوار کو جلسہ کے باہر مداحوں کو خوش آمدید کہنے کے لیے وقت نکالا، لیکن اس بار انھوں نے اگستیہ کو اپنے ساتھ لا کر انھیں حیران کردیا۔

انہوں نے جو تصویریں شیئر کیں ان میں، جیسے ہی امیتابھ بچن اپنے گھر کے باہر بڑی تعداد میں جمع پرستاروں کو لہرا رہے تھے، انہوں نے آگستیہ کو گلے لگایا، جس نے بڑی مسکراہٹ پہنی تھی، پیڈسٹل پر۔

پیچھے سے لی گئی ایک اور تصویر میں پرجوش مداحوں کو امیتابھ اور اگستیہ کو ہاتھ ہلاتے ہوئے اور ان کی تصاویر پر کلک کرتے ہوئے دکھایا گیا ہے۔

پاکستان

ایرانی وزیرِ خارجہ کی پاکستان میں انتخابات کے انعقاد پر مبارکباد

ایرانی وزیر خارجہ نے پارلیمانی انتخابات کے کامیاب انعقاد پر نگراں حکومت کو مبارکباد پیش کی

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

ایرانی وزیرِ خارجہ کی پاکستان میں انتخابات کے انعقاد پر مبارکباد

پاکستان اور ایران نے باہمی دلچسپی کے تمام شعبوں میں دوطرفہ تعاون کو مزید مضبوط بنانے کے عزم کا اعادہ کیا ہے۔

اس عزم کا اظہار آج وزیر خارجہ جلیل عباس جیلانی اور ان کے ہم منصب ایران کے وزیرِ خارجہ حسین امیر  کے درمیان ٹیلی فونک گفتگو میں کیا گیا۔

ایرانی وزیر خارجہ نے پارلیمانی انتخابات کے کامیاب انعقاد پر نگراں حکومت کو مبارکباد پیش کی اور جلیل عباس جیلانی نے ایران کے برادر عوام کی جانب سے نیک خواہشات کو دل کی گہرائیوں سے سراہا۔

رواں ماہ کے اوائل میں ایرانی وزیر خارجہ کے دورہ پاکستان کے بعد سے دونوں ممالک نے سرکاری مصروفیات کو مکمل طور پر بحال کر دیا ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

کھیل

کراچی کنگز نے لاہو ر قلندرز کو 2 وکٹوں سے شکست دے دی

لاہور قلندرز  نے پہلے کھیلتے ہوئے مقررہ 20 اوورز  میں 6 وکٹ پر 175 رنز بنائے ، کراچی کنگز نے 176 رنز کا ہدف 8 وکٹوں کے نقصان پر آخری گیند پر پورا کرلیا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

کراچی کنگز نے لاہو ر قلندرز کو 2 وکٹوں سے شکست دے دی

پاکستان سپر لیگ (پی ایس ایل) کے 9 ویں ایڈیشن کے 10 ویں میچ میں کراچی کنگز نے لاہور قلندرز کو دلچسپ مقابلے کے بعد 2 وکٹوں سے شکست دے دی۔

لاہور کے قذافی اسٹیڈیم میں کھیلے گئے میچ میں کراچی کنگز نے ٹاس جیت کر لاہور قلندرز کو بیٹنگ کی دعوت دی۔

لاہور قلندرز  نے پہلے کھیلتے ہوئے مقررہ 20 اوورز  میں 6 وکٹ پر 175 رنز بنائے ، کراچی کنگز نے 176 رنز کا ہدف 8 وکٹوں کے نقصان پر آخری گیند پر پورا کرلیا۔

 

 

پڑھنا جاری رکھیں

تجارت

ایل این جی کی درآمدات میں 5 فیصد کا اضافہ

2023 میں ایل این جی کی درآمدات پر 2.29 ارب ڈالر کا زرمبادلہ خرچ ہوا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

ایل این جی کی درآمدات میں 5 فیصد کا اضافہ

اسلام آباد: ملک میں ایل این جی کی درآمدات میں جاری مالی سال کے پہلے 7 ماہ میں سالانہ بنیادوں پر 5 فیصد کا اضافہ ریکارڈ کیاگیا ہے۔

پاکستان بیورو شماریات کے اعدادوشمار کے مطابق جولائی سے جنوری 2023 تک کی مدت میں ایل این جی کی درآمدات پر 2.29 ارب ڈالر کا زرمبادلہ خرچ ہوا جو پیوستہ مالی سال کی اسی مدت کے مقابلے میں 5 فیصد زیادہ ہے۔

گزشتہ مالی سال کی اسی مدت میں 2.19 ارب ڈالر مالیت کا ایل این جی درآمد کیا گیا تھا۔ جنوری میں ایل این جی کی درآمدات پر 445 ملین ڈالر کا زرمبادلہ خرچ ہوا جو گزشتہ سال جنوری کے مقابلے میں 83 فیصد زیادہ ہے۔

گزشتہ سال جنوری میں ایل این جی کی درآمدات پر 243 ملین ڈالر کا زرمبادلہ خرچ ہوا تھا۔ دسمبر کے مقابلے میں جنوری میں ایل این جی کی درآمدات میں ماہانہ بنیادوں پر 15 فیصد کی نمو ہوئی۔

دسمبر میں ایل این جی کی درآمدات کا ججم 387 ملین ڈالر ریکارڈ کیا گیا جو جنوری میں بڑھ کر 445 ملین ڈالر ہوگیا۔ واضح رہے کہ جاری مالی سال کے پہلے 7 ماہ میں پیٹرولیم مصنوعات کی مجموعی درآمدات کا حجم 9.33 ارب ڈالر ریکارڈ کیا گیا ہے جو گزشتہ مالی سال کی اسی مدت کے مقابلے میں 12 فیصد زیادہ ہے۔ گزشتہ مالی سال کی اسی مدت میں پیٹرولیم مصنوعات کی درآمدات پر 10.61 ارب ڈالر کا زرمبادلہ خرچ ہوا تھا۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll