جی این این سوشل

تفریح

میری زندگی میں کوئی پچھتاوا نہیں ہے،اداکارہ ہانیہ عامر

میں نے تعلقات سے جڑی ہر ایک چیز کا لطف اٹھایا

پر شائع ہوا

کی طرف سے

میری زندگی میں کوئی پچھتاوا نہیں ہے،اداکارہ ہانیہ عامر
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

اسلام آباد: اداکارہ ہانیہ عامر نے کہا کہ میری زندگی میں کوئی افسوس یا پچھتاوا نہیں ہے۔

ہانیہ عامر نے ایک پوڈ کاسٹ میں اپنے تعلقات ، ماضی میں ہونے والی غلطیوں اور وہ ٹرولز کو کیسے ہینڈل کرتی ہیں بارے بات چیت کرتے ہوئے کہا کہ میں نے اب تک اپنی زندگی میں بالکل ویسا ہی کام کیے جیسا میں چاہتی تھی۔

میری زندگی میں کوئی افسوس یا پچھتاوا نہیں ہے۔ میں نے چیزیں اپنے سوچ یا عقل کے مطابق کیں۔ میں نے اپنے تعلقات سے اچھی طرح سے لطف اٹھایا۔ مجھے کسی تعلق کے بنانے کا ایک لمحہ بھی افسوس نہیں ہے۔ میں نے تعلقات سے جڑی ہر ایک چیز کا لطف اٹھایا، ہر چیزکا برا حصہ ہونا تھا، میں اس کے بارے میں کچھ نہیں کر سکتی تھی۔غلطیوں سے سیکھنے کے بارے میں بات کرتے ہوئے، کہا کہ مجھے لگتا ہے کہ میں نے اپنی غلطیوں سے سیکھا ہے کہ کیا دکھانا ہے اور کیا چھپانا ہے۔ اب، میں وہی کرتی ہوں جو مجھے صحیح لگتا ہے۔

میرے لیے بہت سی چیزیں بالکل نارمل ہیں، اس لیے میں ان کے بارے میں پوسٹ کرتی ہوں۔ ہاں، میں نے سیکھا ہے کہ رومانوی رشتوں کی حفاظت کی جانی چاہیے کیونکہ وہ بہت نازک ہوتے ہیں۔ اپنے پرستاروں بارے بات کرتے ہوئے ہانیہ نے کہا کہ دوسرے سرے پر ایسا نہیں ہے کہ شیطان یا نفرت کرنے والےبیٹھے ہیں، وہ صرف آپ کے پرستار ہیں جو آپ سے محبت کرتے ہیں اور اپنے آپ میں سرمایہ کاری کرتے ہیں اگر کوئی رشتہ ٹوٹ جاتا ہے تو وہ ٹوٹ جاتے ہیں۔انہوں نے کہا کہ وہ نہیں پڑھتیں کہ نفرت کرنے والے ان کے پروفائل پر کیا لکھتے ہیں۔

پاکستان

عمران خان کو کمزور کرنے کیلئے ان پر مزید کیسز بنائے جا رہے ہیں ، بیرسٹر گوہر

بیرسٹر گوہرنے کہا کہ یہ واحد کیس بچ گیا تھا اب کوئی اور کیس نہیں ہے، بانی پی ٹی آئی کے خلاف 2 کیسزتھے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

عمران خان کو کمزور کرنے کیلئے ان پر مزید کیسز بنائے جا رہے ہیں ، بیرسٹر گوہر

بیرسٹرگوہرنے کہا ہے کہ بانی پی ٹی آئی کو مجبورکرنے کیلئے کیسزبنائے گئے، بانی پی ٹی آئی چاہتے ہیں آئین وقانون کی بالادستی ہو۔

اسلام آباد میں پی ٹی آئی رہنماؤں کے ہمران میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے بیرسٹرگوہرنے کہا کہ عدلیہ اب مزید مضبوط ہوگی، بیرسٹر گوہرنے کہا کہ بانی پی ٹی آئی کومجبورکرنے کیلئے کیس بنایا گیا، بانی پی ٹی آئی سپریم کورٹ کے کل کے فیصلے سے خوش تھے، انہوں نے کہا کہ یہ تمام کیسزسیاسی بنیادوں پر بنائے گئے تھے۔ بانی پی ٹی آئی چاہتے ہیں آئین وقانون کی بالادستی ہو۔

بیرسٹر گوہرنے کہا کہ یہ واحد کیس بچ گیا تھا اب کوئی اور کیس نہیں ہے، بانی پی ٹی آئی کے خلاف 2 کیسزتھے، آج بانی پی ٹی آئی کی رہائی ہونی چاہیے، مشکلات میں ساتھ دینے والوں کا شکریہ اداکرتے ہیں۔

 

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

توشہ خانہ کیس میں بشریٰ بی بی کی گرفتاری کا امکان

میڈیا ذرائع کے مطابق بشری بی بی کی اب توشہ خانہ کیس میں گرفتاری کا امکان ظاہر کیا جا رہا ہے ، ان کو گرفتار کرنے کیلئے نیب کی ٹیم اڈیالہ جیل کے باہر پہنچ گئی ہے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

توشہ خانہ کیس میں بشریٰ بی بی کی گرفتاری کا امکان

بانی پی ٹی آئی کی اہلیہ بشریٰ بی بی کی گرفتاری کیلئے نیب ٹیم اڈیالہ جیل کے باہر پہنچ گئی ۔ 

ایڈیشنل سیشن جج افضل مجوکہ نے 28 صفحات پرمشتمل فیصلہ جاری کیا اور اسلام آباد کی سیشن کورٹ نے بشریٰ بی بی اور عمران خان کو عدت کیس میں بری کرتے ہوئے احکامات جاری کیے کہ اگر کسی اور کسی میں مطلوب نہیں تو ان کو رہا کردیا جائے ۔ 

میڈیا ذرائع کے مطابق بشری بی بی کی اب توشہ خانہ کیس میں گرفتاری کا امکان ظاہر کیا جا رہا ہے ، ان کو گرفتار کرنے کیلئے نیب کی ٹیم اڈیالہ جیل کے باہر پہنچ گئی ہے ۔ 

 

 

پڑھنا جاری رکھیں

کھیل

پی سی بی کا نسیم شاہ کو این او سی دینے سے انکار ،نسیم شاہ دی ہنڈریڈ لیگ سے باہر

ذرائع کے مطابق پاکستانی  فاسٹ باؤلر نسیم شاہ نے دی ہنڈریڈ لیگ کھیلنے کیلئے بورڈ سے نو آبجیکشن سرٹیفکیٹ (این او سی) کا مطالبہ کیا تھا جبکہ انہیں این او سی دینے سے انکار کردیا گیا ہے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

پی سی بی کا نسیم شاہ کو این او سی دینے سے انکار ،نسیم شاہ  دی ہنڈریڈ لیگ سے باہر

پاکستان کرکٹ بورڈ (پی سی بی) نے قومی کرکٹ ٹیم فاسٹ باؤلر نسیم شاہ کو دی ہنڈریڈ کیلئے این او سی دینے سے انکار کردیا۔

میڈیا ذرائع کے مطابق پاکستانی  فاسٹ باؤلر نسیم شاہ نے دی ہنڈریڈ لیگ کھیلنے کیلئے بورڈ سے نو آبجیکشن سرٹیفکیٹ (این او سی) کا مطالبہ کیا تھا جبکہ انہیں این او سی دینے سے انکار کردیا گیا ہے ۔

واضح رہے کہ دی ہنڈریڈ لیگ میں نسیم شاہ نے برمنگھم فینکس کے ساتھ معاہدہ کیا تھا تاہم لیگ کیلئے این او سی جاری نہ کرنے کی وجہ فٹنس مسائل بتائے جارہے ہیں۔

 

 

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll