جی این این سوشل

کھیل

پہلا ویمنز ون ڈے: پاکستان اور نیوزی لینڈ کا مقابلہ کل کوئنس ٹاؤن میں ہوگا

پاکستان ویمن ٹیم نے پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے مقررہ اوورز میں 5 وکٹوں پر 137 رنز بنائے

پر شائع ہوا

کی طرف سے

پہلا ویمنز ون ڈے: پاکستان اور نیوزی لینڈ کا مقابلہ کل کوئنس ٹاؤن میں ہوگا
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

کوئنز ٹاؤن: پاکستان ویمن اور نیوزی لینڈ کی خواتین کے درمیان تین میچوں کی سیریز کا پہلا ون ڈے انٹرنیشنل کل نیوزی لینڈ کے شہر کوئنس ٹاؤن میں کھیلا جائے گا , میچ صبح 3.00 بجے PST پر شروع ہوگا۔

اس سے قبل آج کوئنس ٹاؤن میں کھیلے گئے تین میچوں کی سیریز کے تیسرے اور آخری ٹی ٹوئنٹی کرکٹ میچ میں نیوزی لینڈ کی خواتین نے ڈی ایس ایل کے ذریعے پاکستانی خواتین کو چھ رنز سے شکست دی۔

پاکستان خواتین نے پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے مقررہ اوورز میں 5 وکٹوں پر 137 رنز بنائے۔ نیوزی لینڈ ویمن ٹیم نے ہدف کے تعاقب میں 15 اوورز میں 2 وکٹوں کے نقصان پر 101 رنز بنائے۔ بارش کے باعث میچ روک دیا گیا اور نیوزی لینڈ کی خواتین کو طریقہ کار کے تحت فاتح قرار دیا گیا۔

تاہم پاکستان نے سیریز 2-1 سے جیت لی۔

پاکستان

پاکستان میں اربوں ڈالرز کے ذخائر موجود ہیں ،نگراں وزیر اعظم

انوارلحق کاکڑ نے  امریکی سالٹ مائننگ اور پروسیسنگ کمپنی میریکل سالٹ ورکس کولیکٹو کے ایک وفد سے گفتگو میں کہا کہ پاکستان معدنیات کے ذخائر سے مالا مال ہے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

پاکستان میں اربوں ڈالرز کے ذخائر موجود ہیں ،نگراں وزیر اعظم

نگران وزیراعظم انوار الحق کاکڑ نے کہا ہے کہ خصوصی سرمایہ کاری سہولت کونسل کے زیراہتمام معدنیات کے شعبے میں نئی کامیابیاں حاصل کی جارہی ہیں۔

انہوں نے  امریکی سالٹ مائننگ اور پروسیسنگ کمپنی میریکل سالٹ ورکس کولیکٹو کے ایک وفد سے گفتگو میں کہا کہ پاکستان معدنیات کے ذخائر سے مالا مال ہے۔ 

وزیراعظم نے یقین ظاہر کیا ہے کہ پاکستان منرل ڈویلپمنٹ کارپوریشن اور امریکی میریکل سالٹ ورکس کولیکٹو  ان کارپوریشن کے درمیان معاہدے پرو ستخطوں سے نہ صزف پاکستانی نمک کی برآمد میں اضافہ ہوگا بلکہ پاکستان اور امریکہ کے درمیان تجارتی تعلقات بھی مضبوط ہوں گے۔

انوار الحق کاکڑ نے کہا کہ نگران حکومت نے اپنی مدت کے دوران ملک میں براہ راست غیر ملکی سرمایہ کاری میں اضافے کے لئے کئی اقدامات کیے جن کے مثبت نتائج سامنے آرہے ہیں۔

وزیراعظم نے کہا کہ پاکستان کان کنی کے شعبے میں اربوں ڈالر مالیت کے کثیر وسائل رکھتا ہے اور یہ مشترکہ منصوبہ پاکستان میں موجود سرمایہ کاری کے لئے سازگار ماحول کی عکاسی کرتا ہے۔

وفد نے وزیراعظم کو بتایا کہ پاکستان میں اس کمپنی کے قیام کے بعد اس کو د نیا کی بڑی سٹاک ایکس چینجز سے منسلک کر دیا جائے گا جس سے حکومت پاکستان اور مقامی سرمایہ کاروں کو فائدہ ہوگا۔

میریکل سالٹ ورکس کولیکٹوکے وفد نے حکومت پاکستان بالخصوص خصوصی سرمایہ کاری سہولت کونسل کے تعاون کا شکریہ ادا کیا۔

وفد نے وزیراعظم کو نمک کی کانوں کے قریب رہنے والے مقامی افراد کی سماجی اور مقامی ترقی کے اپنے منصوبے اور انہیں تعلیم، صحت اور روزگار کے مواقع کی فراہمی کے بارے میں بھی بتایا۔

پڑھنا جاری رکھیں

کھیل

پی ایس ایل 9: اسلام آباد یونائیٹڈ کوئٹہ گلیڈی ایٹرز سے پنجہ آزمائی کرے گی

میچ پاکستانی وقت کے مطابق شام 7 بجے شروع ہوگا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

پی ایس ایل 9: اسلام آباد یونائیٹڈ  کوئٹہ گلیڈی ایٹرز سے پنجہ آزمائی کرے گی

لاہور: پاکستان سپر لیگ (پی ایس ایل) سیزن 9 کا آٹھواں میچ (آج) جمعرات کو قذافی اسٹیڈیم لاہور میں اسلام آباد یونائیٹڈ اور کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کے درمیان کھیلا جائے گا۔

میچ پاکستانی وقت کے مطابق  شام 7 بجے شروع ہوگا۔

دونوں ٹیمیں دو دو میچ کھیل چکی ہیں اور یہ آج رات ان کا تیسرا میچ ہوگا۔ یونائیٹڈ نے دو میں سے ایک میں کامیابی حاصل کی ہے جب کہ گلیڈی ایٹرز دونوں میچوں میں کلین سویپ کرنے میں کامیاب رہی۔

اسلام آباد یونائیٹڈ کے دستے میں ایلکس ہیلز، کولن منرو، حیدر علی، محمد وسیم، شمائل حسین، سلمان علی آغا، فہیم اشرف، عماد وسیم، قاسم اکرم، شاداب خان (c)، اعظم خان (wk)، Jordan Cox (wk)، حنین شاہ، میتھیو فورڈ، نسیم شاہ، عبید میک کوئے، رومان رئیس، شہاب خان، تیمل ملز اور عبید شاہ شامل ہیں۔

دوسری جانب کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کیلئے جیسن رائے، خواجہ نافے، لاری ایونز، عمیر یوسف، رائلی روسو (ج)، سید شکیل، شیرفین ردرفورڈ، عمر امین، ول سمید، عثمان طارق، ونیندو ہسرنگا، بسم اللہ خان (وکٹ)، سجاد علی (وکٹ)، سرفراز احمد (wk)، ابرار احمد، عادل ناز، عقیل حسین، محمد عامر، محمد حسنین، محمد وسیم، سہیل خان اور عثمان قادر کھیلیں گے۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

لینڈ سلائیڈنگ: قراقرم ہائی وے ایک بار پھر بلاک

پاک فوج 300 ڈرونز کے ذریعے متاثرہ علاقوں کی فضائی نگرانی کر رہی ہے۔

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

لینڈ سلائیڈنگ: قراقرم ہائی وے ایک بار پھر بلاک

اپر کوہستان: بالائی کوہستان کے علاقے بھاشا کے مقام پر لینڈ سلائیڈنگ کے باعث شاہراہ قراقرم ایک بار پھر بند ہو گئی جس سے گاڑیوں کی قطاریں لگ گئیں اور بڑی تعداد میں مسافر پھنس گئے۔

اس سے قبل شاہراہ قراقرم پر موسلا دھار بارش اور برف باری کے باعث نو مقامات پر سڑک بلاک ہوگئی تھی جس کے نتیجے میں شاہراہ پر 1055 مسافروں کو لے جانے والی 95 گاڑیاں پھنس گئی تھیں۔

شدید بارش اور برف باری کے بعد شاہراہ قراقرم پر ریسکیو آپریشن کرتے ہوئے پاک فوج کے جوانوں نے پھنسی تمام گاڑیوں اور مسافروں کو بحفاظت نکال لیا۔

ریسکیو آپریشن کے دوران پاک فوج نے ڈیم سائٹ ایریا اور بشیداس کیمپ کے قریب پھنسے ہوئے 80 سے زائد مسافروں کو کھانا بھی فراہم کیا جس کے بعد تمام گاڑیوں اور مسافروں کو بحفاظت نکال لیا گیا۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll