جی این این سوشل

صحت

برطانیہ: نوجوانوں کو سگریٹ نوشی سے روکنے کے لیے حکومت واپس پر پابندی عائد کرے گی

برطانیہ میں بچوں میں ویپ کے استعمال کی شرح میں 4.1 فیصد اضافہ ہوا ہے

پر شائع ہوا

کی طرف سے

برطانیہ: نوجوانوں کو سگریٹ نوشی سے روکنے کے لیے حکومت واپس پر پابندی عائد کرے گی
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

لندن: برطانوی وزیر اعظم رشی سنک پیر کو بچوں کے استعمال کو روکنے کے لیے ڈسپوزایبل ویپس کی فروخت پر پابندی کے منصوبوں کا اعلان کریں گے، اور حکومت کی جانب سے نوجوان نسلوں کو تمباکو خریدنے سے روکنے کے لیے قانون متعارف کرانے کے ارادے کا اعادہ کیا جائے گا۔

نئے اختیارات کے تحت، vape کے ذائقوں پر پابندیاں ہوں گی، سادہ پیکیجنگ کی ضرورت ہے، اور بچوں کے لیے کم پرکشش بنانے کے لیے vapes یا ای سگریٹ کو دکھانے کے طریقے میں تبدیلیاں ہوں گی۔

سنک نے ایک بیان میں کہا، "اس سال 15 سال یا اس سے کم عمر کے بچوں کو قانونی طور پر سگریٹ فروخت ہونے سے روکنے کے ہمارے عزم کے ساتھ، یہ تبدیلیاں طویل مدت تک ہمارے بچوں کی صحت کی حفاظت کرتے ہوئے ایک پائیدار میراث چھوڑیں گی۔"

پاکستان

نیشنل ہائی وے پولیس نے نقدی سے بھرا بیگ مالکان کے حوالے کردیا

پرس میں لاکھوں روپے مالیت کے قیمتی زیورات ، 108675 روپے ، 716 ریال ،101 امریکن ڈالر اور 1500 روپے کے تین پرائز بانڈ موجود تھے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

نیشنل ہائی وے  پولیس نے نقدی سے بھرا بیگ مالکان کے حوالے کردیا

نیشنل ہائی ویز اینڈ موٹروے پولیس نے دیانتداری اور فرض شناسی کی اعلیٰ مثال قائم تے ہوئے قیمتی طلائی زیورات اور نقدی سے بھرا گمشدہ بیگ تلاش کرکے مالکان کے حوالے کر دیا۔

پرس میں کل آٹھ لاکھ روپے مالیت کے زیورات اور نقدی موجود تھے ۔ مالکان  نے موٹروے پولیس ہیلپ لائن 130 کے ذریعے موٹروے پولیس سے رابطہ کیا ۔ اطلاع پاتے ہی فوری کارروائی عمل میں لاتے ہوئے سروس ایریا کے قریب ترین پولیس موبائل نے پرس کی تلاش شروع کر دی ۔

ترجمان موٹر وے پولیس کی جانب سے اتوار کو جاری بیان کے مطابق موٹر وے پر سفر کرتے ہوئے ایک فیملی کلر کہار سروس ایریا میں قیام و طعام کی غرض سے رکی جہاں ان کا پرس رہ گیا اور فیملی نے اپنا سفر جاری رکھا ۔

پرس میں لاکھوں روپے مالیت کے قیمتی زیورات ، 108675 روپے ، 716 ریال ،101 امریکن ڈالر اور 1500 روپے کے تین پرائز بانڈ موجود تھے، باحفاظت پرس ملنے پر متعلقہ فیملی نے موٹروے پولیس کا شکریہ ادا کیا ۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹیکنالوجی

بینظیر انکم سپورٹ پروگرام نے فراڈ کے باعث آفیشل وٹس ایپ چینل شروع کر دیا

اس سے قبل بی آئی ایس پی نے نیشنل ٹیلی کمیونیکیشن کارپوریشن کے تعاون سے ایک جدید کال سینٹر قائم کیا تھا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

بینظیر انکم سپورٹ پروگرام نے فراڈ  کے باعث آفیشل وٹس ایپ چینل شروع کر دیا

بے نظیر انکم سپورٹ پروگرام نے عوام کو اپنے مختلف اقدامات کے حوالے سے تفصیلات فراہم کرنے اور جعلی پیغامات سے ہوشیار رہنے کیلئے ایک واٹس ایپ چینل شروع کیا ہے۔

سرکاری ذرائع کے مطابق پروگرام سے مستفید ہونے والے موجودہ اور متوقع مستحقین کو ہدایت کی گئی ہے کہ وہ بینظیر انکم سپورٹ کے تمام پروگراموں کے حوالے سے معلومات کے حصول کیلئے بی آئی ایس پی سرکاری واٹس ایپ چینل کو دیکھیں۔

اس سے قبل بی آئی ایس پی نے نیشنل ٹیلی کمیونیکیشن کارپوریشن کے تعاون سے ایک جدید کال سینٹر قائم کیا تھا جس کا مقصد پروگراموں سے متعلق مستند معلومات کی فراہمی اور مستحقین کی شکایات کا فوری ازالہ کرناہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

صدر نے اجلاس نہ بلایا تو اسپیکر خود نومنتخب قومی اسمبلی کا اجلاس بلا سکتا ہے، اسحاق ڈار

آئین میں واضح ہے کہ 21ویں روز اسپیکر کو اجلاس بلانے کا اختیار ہے، رہنما مسلم لیگ ن

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

صدر نے اجلاس نہ بلایا تو اسپیکر خود نومنتخب قومی اسمبلی کا اجلاس بلا سکتا ہے، اسحاق ڈار

پاکستان مسلم لیگ (ن) کے رہنما سینیٹر اسحاق ڈار کا کہنا ہے کہ صدر نے اجلاس نہ بلایا تو اسپیکر خود نومنتخب قومی اسمبلی کا اجلاس بلا سکتا ہے۔

پنجاب اسمبلی کے باہر میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے اسحاق ڈار نے کہا کہ 29 فروری کو اسپیکر آئینی طور پر خود اجلاس بلا سکتا ہے، آئین میں واضح ہے کہ 21ویں روز اسپیکر کو اجلاس بلانے کا اختیار ہے۔

اسحاق ڈار نے کہا کہ آئینی 21 دن کی مہلت کے حساب سے 29 فروری آخری تاریخ بنتی ہے۔  صوبوں میں بھی اگر گورنر اجلاس نہیں بلاتا تو وہاں بھی یہی اصول لاگو ہوگا۔ معیشت کیسے درست ہوگی ایسے فلور پر یہ نہیں ڈسکس کر سکتا۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll