جی این این سوشل

علاقائی

چین کے تعاون سے بلوچستان میں تعلیم اور صحت سے متعلق منصوبے مکمل

ان منصوبوں میں 12 تعلیمی اداروں، کمپیوٹر لیبز اور ہسپتالوں میں سولرائزیشن کے منصوبے اور ان میں شمسی توانائی کی جدید سہولیات فراہم کیں ہیں

پر شائع ہوا

کی طرف سے

چین کے تعاون سے بلوچستان  میں تعلیم اور صحت سے متعلق  منصوبے مکمل
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

چینی حکومت کے تعاون سے بلوچستان حکومت نے 12 تعلیمی اداروں، کمپیوٹر لیبز اور ہسپتالوں میں سولرائزیشن کے منصوبے مکمل کر لئے اور ان میں شمسی توانائی کی جدید سہولیات فراہم کیں ہیں۔

چائینہ اکنامک نیٹ کے مطابق پاکستان کی شمسی توانائی 2022 تک 1.24 گیگا واٹ تک پہنچ گئی جو کہ 2021 سے 17 فیصد اضافے کے ساتھ، شمسی توانائی کے حصص کو مزید بڑھانے کے لیے تجویز کردہ اقدامات کے ساتھ۔ پاکستان کی سولر انرجی مارکیٹ میں 2023 سے 2028 تک 49.68 فیصد کی سی اے جی آر سے بڑھنے کا امکان ہے۔ بلوچستان، شمسی اور ہوا کی وسیع صلاحیتوں کے ساتھ، 5-10 سالوں کے اندر 14 گیگا واٹ سے زیادہ قابل تجدید توانائی کو لاگو کر سکتا ہے، خاص طور پر پی وی یوٹیلیٹی سکیل پلانٹس کا استعمال۔

تفصیلات کے مظابق یہ منصوبے ڈی سینٹرلائزڈ مائیکرو گرڈز اور سولر جنریشن کے ساتھ دیہی علاقوں تک بجلی کی قابل اعتماد رسائی کو بڑھانے کے لیے ایک سرمایہ کاری مثر ذریعہ پیش کرتے ہیں۔

 

پاکستان

صدر نے اجلاس نہ بلایا تو اسپیکر خود نومنتخب قومی اسمبلی کا اجلاس بلا سکتا ہے، اسحاق ڈار

آئین میں واضح ہے کہ 21ویں روز اسپیکر کو اجلاس بلانے کا اختیار ہے، رہنما مسلم لیگ ن

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

صدر نے اجلاس نہ بلایا تو اسپیکر خود نومنتخب قومی اسمبلی کا اجلاس بلا سکتا ہے، اسحاق ڈار

پاکستان مسلم لیگ (ن) کے رہنما سینیٹر اسحاق ڈار کا کہنا ہے کہ صدر نے اجلاس نہ بلایا تو اسپیکر خود نومنتخب قومی اسمبلی کا اجلاس بلا سکتا ہے۔

پنجاب اسمبلی کے باہر میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے اسحاق ڈار نے کہا کہ 29 فروری کو اسپیکر آئینی طور پر خود اجلاس بلا سکتا ہے، آئین میں واضح ہے کہ 21ویں روز اسپیکر کو اجلاس بلانے کا اختیار ہے۔

اسحاق ڈار نے کہا کہ آئینی 21 دن کی مہلت کے حساب سے 29 فروری آخری تاریخ بنتی ہے۔  صوبوں میں بھی اگر گورنر اجلاس نہیں بلاتا تو وہاں بھی یہی اصول لاگو ہوگا۔ معیشت کیسے درست ہوگی ایسے فلور پر یہ نہیں ڈسکس کر سکتا۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

پاکستان آرمی سپرٹ مشق آج پبی کے قومی انسداد دہشتگردی مرکز میں شروع

پاکستان آرمی ٹیم سپرٹ مشق اورمتعین کام پرمبنی پیشہ ورانہ فوجی مشق ہے جوہرسال پاکستان میں منعقد ہوتی ہے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

پاکستان آرمی  سپرٹ مشق آج پبی کے قومی انسداد دہشتگردی مرکز میں شروع

ساتویں انٹرنیشنل پاکستان آرمی ٹیم سپرٹ مشق آج پبی کے قومی انسداد دہشتگردی مرکز میں شروع کر دی گئی ہے ۔ 

ڈائریکٹر جنرل ملٹری ٹریننگ نے 60 گھنٹے پرمحیط پٹرولنگ مشق کاافتتاح کیاجس کامقصد پیچیدہ بین الاقوامی سلامتی کے ماحول میں دوست ملکوں کے درمیان فوجی تعاون کو بڑھاناہے۔

اس مشق میں مجموعی طورپرفوجی مبصرین سمیت بیس ملک شرکت کررہے ہیں ۔شرکاء میں پاکستان ،بحرین، اردن، قازقستان،سعودی عرب ،مالدیپ ،مراکش، قطر، سری لنکا، تھائی لینڈ، ترکیہ، امریکہ اورازبکستان شامل ہیں جبکہ آذربائیجان، بیلاروس ،چین ،میانمار، جرمنی، انڈونیشیا ، جاپان اورعمان بطورفوجی مبصرشرکت کررہے ہیں۔

پاکستان آرمی ٹیم سپرٹ مشق اورمتعین کام پرمبنی پیشہ ورانہ فوجی مشق ہے جوہرسال پاکستان میں منعقد ہوتی ہے ۔یہ مشق بھرپورجسمانی مستعدی، ذہنی پھرتی واستعداداورپیشہ وارانہ مہارت کی متقاضی ہے تاکہ حقیقی ماحول میں دشوارمشن کے دوران صورتحال کے مطابق فوری فیصلے کئے جاسکیں۔

اس مشق کے اغراض ومقاصد میں مشترکہ ٹیم جذبے کے ذریعے استقامت کا حصول شامل ہے۔اس مشق سے جدت پرمبنی اورمفیدتصورات کے اشتراک کے ذریعے ایک دوسرے سے تعاون کے علاوہ فوجی جوانوں کے بنیادی کردارکوآگے بڑھانے میں مددملے گی۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

پی ٹی آئی کے انٹرا پارٹی انتخابات کیلئے کاغذاتِ نامزدگی جمع کروانے کا وقت ختم

عمران خان کے امیدوار برائے چیئرمین بیرسٹر گوہر نے انٹرا پارٹی انتخابات کیلئے اپنے کاغذات نامزدگی جمع کروا دیئے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

پی ٹی آئی کے انٹرا پارٹی انتخابات کیلئے کاغذاتِ نامزدگی جمع کروانے کا وقت ختم

پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) کے انٹرا پارٹی انتخابات کیلئے کاغذاتِ نامزدگی جمع کروانے کا وقت ختم ہوچکا ہے۔

انٹرا پارٹی انتخابات کیلئے کاغذات نامزدگی داخل کرنے کا وقت آج 25 فروری سہ پہر 3 بجے تک تھا۔

عمران خان کے امیدوار برائے چیئرمین بیرسٹر گوہر نے انٹرا پارٹی انتخابات کیلئے اپنے کاغذات نامزدگی جمع کروا دیئے ہیں۔مرکزی تنظیم کیلئے عمران خان کے امیدوار برائے مرکزی سیکرٹری جنرل عمر ایوب کی قیادت میں 15 رکنی پینل کے کاغذاتِ نامزدگی بھی جمع ہوگئے ہیں۔

سندھ سے اشرف قریشی، بلوچستان سے محمد اسلم اور خیبرپختونخوا سے نوید انجم نے چیئرمین کےعہدے کیلئے کاغذاتِ داخل کروائے ہیں۔ یاسمین راشد، محمد خان اور اسد حنیف نے صوبائی تنظیم کیلئے کاغذات جمع کروائے۔ سندھ کیلئے حلیم عادل شیخ اور خاوند بخش غلام کی قیادت میں دو پینلز کے کاغذاتِ نامزدگی موصول ہوئے۔

بلوچستان سے ڈاکٹر منیر بلوچ اور پانچ دیگر افراد نے اپنے پینلز کے ہمراہ کاغذاتِ نامزدگی جمع کروائے۔ بلوچستان سے کاغذاتِ نامزدگی داخل کروانے والوں میں سید جعفر آغا، نوابزادہ امین اللہ جوگیزئی، داؤد شاہ، سید عبدالصادق اور بابر مرغزانی شامل ہیں۔خیبرپختونخوا سےعلی امین گنڈا پورکی قیادت میں خیبرپختونخوا کی تنظیم کیلئے پینل کے کاغذاتِ نامزدگی بھی موصول ہوئے۔

پاکستان تحریک انصاف کے فیڈرل الیکشن کمیشن کی جانب سے انٹرا پارٹی انتخابات میں شرکت کے خواہاں امیدواروں سے کاغذاتِ نامزدگی کی وصولی کیلئے مرکز اور صوبوں میں الگ الگ ریٹرننگ افسران مقرر کئے گئے۔پی ٹی آئی کی طرف سے جاری شیڈول کے مطابق انٹرا پارٹی انتخابات کے لیے کاغذات نامزدگی 23 اور 24 فروری کو جمع کرائے جاسکتے تھے، کاغذات نامزدگی کی جانچ پڑتال 25 فروری کو ہوگی۔

پی ٹی آئی انٹراپارٹی انتخابات میں کاغذات نامزدگی پر فیصلے 27 فروری تک ہوں گے۔شیڈول کے مطابق پی ٹی آئی انٹراپارٹی انتخابات کیلئے پولنگ 3مارچ کو ہوگی، پی ٹی آئی انٹراپارٹی انتخابات کے لیے پولنگ سینٹرل آفس سمیت چاروں صوبائی سیکریٹریٹ میں ہوگی۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll