جی این این سوشل

جرم

سیکیورٹی فورسز کا مردان میں آپریشن ،2 دہشت گرد ہلاک

مارے گئے دہشت گرد وں کے قبضے سے اسلحہ اور باردو برآمد ہوا ، یہ دہشت گرد اس علاقے میں دہشت گردی کی سرگرمیوں میں ملوث تھا

پر شائع ہوا

کی طرف سے

سیکیورٹی فورسز کا مردان میں آپریشن ،2 دہشت گرد ہلاک
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

سکیورٹی فورسز کے مردان میں آپریشن کے دوران 2 دہشتگرد مارے گئے ۔ آئی ایس پی آر کے مطابق سکیورٹی فورسز نے مردان میں دہشت گردوں کی موجودگی کی اطلاعات پر انفارمیشن بیسڈ آپریشن کیا گیا ۔

آئی ایس پی آر کے مطابق آپریشن کے دوران فائرنگ کے تبادلے میں دو دہشت گرد جہنم واصل ہوگئے ۔

مارے گئے دہشت گرد وں کے قبضے سے اسلحہ اور باردو برآمد ہوا ۔ یہ دہشت گرد اس علاقے میں دہشت گردی کی سرگرمیوں میں ملوث تھا ۔ علاقے میں کسی بھی دہشت گرد کے خاتمے کے لئے سینی ٹائزیشن آپریشن جاری ہے ۔

مقامی لوگوں نے دہشت گردوں کے خلاف آپریشن کو سراہتے ہوئے دہشت گردی کے مکمل خاتمے کے لئے سکیورٹی فورسز کے ساتھ مکمل تعاون کا اعادہ کیا ۔

پاکستان

پاکستان آرمی سپرٹ مشق آج پبی کے قومی انسداد دہشتگردی مرکز میں شروع

پاکستان آرمی ٹیم سپرٹ مشق اورمتعین کام پرمبنی پیشہ ورانہ فوجی مشق ہے جوہرسال پاکستان میں منعقد ہوتی ہے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

پاکستان آرمی  سپرٹ مشق آج پبی کے قومی انسداد دہشتگردی مرکز میں شروع

ساتویں انٹرنیشنل پاکستان آرمی ٹیم سپرٹ مشق آج پبی کے قومی انسداد دہشتگردی مرکز میں شروع کر دی گئی ہے ۔ 

ڈائریکٹر جنرل ملٹری ٹریننگ نے 60 گھنٹے پرمحیط پٹرولنگ مشق کاافتتاح کیاجس کامقصد پیچیدہ بین الاقوامی سلامتی کے ماحول میں دوست ملکوں کے درمیان فوجی تعاون کو بڑھاناہے۔

اس مشق میں مجموعی طورپرفوجی مبصرین سمیت بیس ملک شرکت کررہے ہیں ۔شرکاء میں پاکستان ،بحرین، اردن، قازقستان،سعودی عرب ،مالدیپ ،مراکش، قطر، سری لنکا، تھائی لینڈ، ترکیہ، امریکہ اورازبکستان شامل ہیں جبکہ آذربائیجان، بیلاروس ،چین ،میانمار، جرمنی، انڈونیشیا ، جاپان اورعمان بطورفوجی مبصرشرکت کررہے ہیں۔

پاکستان آرمی ٹیم سپرٹ مشق اورمتعین کام پرمبنی پیشہ ورانہ فوجی مشق ہے جوہرسال پاکستان میں منعقد ہوتی ہے ۔یہ مشق بھرپورجسمانی مستعدی، ذہنی پھرتی واستعداداورپیشہ وارانہ مہارت کی متقاضی ہے تاکہ حقیقی ماحول میں دشوارمشن کے دوران صورتحال کے مطابق فوری فیصلے کئے جاسکیں۔

اس مشق کے اغراض ومقاصد میں مشترکہ ٹیم جذبے کے ذریعے استقامت کا حصول شامل ہے۔اس مشق سے جدت پرمبنی اورمفیدتصورات کے اشتراک کے ذریعے ایک دوسرے سے تعاون کے علاوہ فوجی جوانوں کے بنیادی کردارکوآگے بڑھانے میں مددملے گی۔

پڑھنا جاری رکھیں

کھیل

پی ایس ایل 9، قلندرز کا زلمی کے خلاف ٹاس جیت کر فیلڈنگ کا فیصلہ

لاہور قلندرز اب تک ٹورنامنٹ میں ایک بھی میچ نہیں جیت سکی جبکہ پشاور زلمی کو 2 میں شکست اور ایک میں کامیابی ملی ہے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

پی ایس ایل 9، قلندرز کا زلمی کے خلاف ٹاس جیت کر فیلڈنگ کا فیصلہ

پاکستان سپر لیگ سیزن 9 کے بارہویں میچ میں لاہور قلندرز نے پشاور زلمی کے خلاف ٹاس جیت کر فیلڈنگ کا فیصلہ کیا ہے۔

لاہور کے قذافی اسٹیڈیم میں کھیلے جارہے میں لاہور قلندرز کے کپتان شاہین آفریدی نے ٹاس جیت کر پشاور زلمی کو بیٹنگ کی دعوت دے دی۔

واضح رہے کہ لاہور قلندرز اب تک ٹورنامنٹ میں ایک بھی میچ نہیں جیت سکی، اسے 4 میچز میں مسلسل شکست کا سامنا کرنا پڑا۔

پشاور زلمی نے اب تک 3 میچز کھیلیں ہیں جس میں اسے 2 میں شکست اور ایک میں کامیابی ملی۔

اس سے قبل اتوار کو کھیلے گئے پہلے میچ میں ملتان سلطانز نے کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کو 13 رنز سے شکست دیکر ایونٹ میں چوتھی کامیابی حاصل کرلی۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

نیشنل ہائی وے پولیس نے نقدی سے بھرا بیگ مالکان کے حوالے کردیا

پرس میں لاکھوں روپے مالیت کے قیمتی زیورات ، 108675 روپے ، 716 ریال ،101 امریکن ڈالر اور 1500 روپے کے تین پرائز بانڈ موجود تھے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

نیشنل ہائی وے  پولیس نے نقدی سے بھرا بیگ مالکان کے حوالے کردیا

نیشنل ہائی ویز اینڈ موٹروے پولیس نے دیانتداری اور فرض شناسی کی اعلیٰ مثال قائم تے ہوئے قیمتی طلائی زیورات اور نقدی سے بھرا گمشدہ بیگ تلاش کرکے مالکان کے حوالے کر دیا۔

پرس میں کل آٹھ لاکھ روپے مالیت کے زیورات اور نقدی موجود تھے ۔ مالکان  نے موٹروے پولیس ہیلپ لائن 130 کے ذریعے موٹروے پولیس سے رابطہ کیا ۔ اطلاع پاتے ہی فوری کارروائی عمل میں لاتے ہوئے سروس ایریا کے قریب ترین پولیس موبائل نے پرس کی تلاش شروع کر دی ۔

ترجمان موٹر وے پولیس کی جانب سے اتوار کو جاری بیان کے مطابق موٹر وے پر سفر کرتے ہوئے ایک فیملی کلر کہار سروس ایریا میں قیام و طعام کی غرض سے رکی جہاں ان کا پرس رہ گیا اور فیملی نے اپنا سفر جاری رکھا ۔

پرس میں لاکھوں روپے مالیت کے قیمتی زیورات ، 108675 روپے ، 716 ریال ،101 امریکن ڈالر اور 1500 روپے کے تین پرائز بانڈ موجود تھے، باحفاظت پرس ملنے پر متعلقہ فیملی نے موٹروے پولیس کا شکریہ ادا کیا ۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll