جی این این سوشل

تفریح

ہر فن مولا اداکارمعین اختر کو مداحوں سے بچھڑے 13برس بیت گئے

معین اختر نے بحیثیت اداکار، گلوکار، صداکار، مصنف، میزبان اور ہدایت کار معین اختر نے اپنی صلاحیتوں کا لوہا منوایا

پر شائع ہوا

کی طرف سے

ہر فن مولا اداکارمعین اختر کو مداحوں سے بچھڑے 13برس بیت گئے
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

ٹی وی ،فلم، اسٹیج اور ڈرامہ سمیت ہر فن مولا اداکار اور عظیم فنکار معین اختر کو مداحوں سے بچھڑے 13برس بیت گئے لیکن وہ آج بھی مداحوں کی یادوں میں زندہ ہیں۔

24دسمبر 1950 کو کراچی میں پیدا ہونے والے معین اختر کی وجہ شہرت کسی ایک شعبے کی مرہون منت نہیں تھی بلکہ وہ فن کی دنیا کے بے تاج بادشاہ تھے۔بحیثیت اداکار، گلوکار، صداکار، مصنف، میزبان اور ہدایت کار معین اختر نے اپنی صلاحیتوں کا لوہا منوایا۔

انہوں نے 13 برس کی عمر میں اپنے فنی کیرئیر کا آغاز کیا اور پہلی مرتبہ شیکسپیئر کا ’دی مرچینٹ آف وینس‘ اسٹیج ڈرامہ کیا۔معین اختر نے 16 برس کی عمر میں ٹی وی کی دنیا میں قدم رکھا جس کے بعد فنکاری کے ایسے جوہر دکھائے کہ سب کے دلوں میں گھر کر لیا۔

معین اختر نے ڈرامہ سیریل ’روزی‘ سے شہرت کی بلندیوں کو چھوا جس میں انہوں نے ایک خاتون کا کردار ادا کیا تھا، ان کے متعدد مقبول ڈراموں میں ففٹی ففٹی، ہالف پلیٹ، فیملی 93 شامل ہیں۔ معین اختر پاکستانی شوبز اور ادب کی دنیا کے بڑے ناموں انور مقصود اور بشریٰ انصاری کے ساتھ بھی کام کر چکے ہیں۔

معین اختر کے بہترین ڈراموں میں ہاف پلیٹ، عید ٹرین، روزینہ جبکہ سٹیج شوز میں بکرا قسطوں پر اور بڈھا گھر پر ہے، نے مقبولیت کے ریکارڈ توڑ ڈالے۔

معین اختر نے یوں تو زیادہ تر مزاحیہ کردار ادا کیے لیکن سنجیدہ کردار میں بھی انہوں نے اپنا لوہا منوایا۔ معین اختر وہ پہلے پاکستانی فنکار ہیں جن کے مجسمے کو لندن کے مشہور مومی عجائب گھر 'مادام تساؤ' میں رکھنے کی پیشکش کی گئی تاہم ان کے اہلخانہ نے مسترد کیا۔

انٹرٹینمنٹ کی دنیا میں بے مثال خدمت کے اطراف میں معین اختر کو حکومت پاکستان کی جانب سے پرائیڈآف پر فارمنس اور ستارہ امتیاز سے نوازا گیا، طویل عرصے سے دل کے عارضے میں مبتلا پاکستانی سٹیج اور سکرین کا یہ بڑا نام 22 اپریل 2011ء کو خاموشی سے دنیائے فانی سے کوچ کرگیا۔

معین اختر 22 اپریل 2011 کو کراچی میں دل کا دورہ پڑنے کے باعث انتقال کر گئے لیکن وہ اپنے مداحوں کے دل میں ہمیشہ زندہ رہیں گے۔

پاکستان

غزہ معاملے پر عالمی عدالت کے فیصلےکا خیر مقدم کرتے ہیں، ترجمان دفتر خارجہ

پاکستان جنوبی افریقہ کی طرف سے اسرائیل کے خلاف عالمی عدالت انصاف میں دائر کی گئی درخواست کی حمایت کرتا ہے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

غزہ معاملے پر عالمی عدالت کے فیصلےکا خیر مقدم کرتے ہیں، ترجمان دفتر خارجہ

ترجمان دفتر خارجہ نے کہا ہے کہ پاکستان غزہ میں اسرائیل کے فوجی آپریشن روکنے کے عالمی عدالت انصاف کے فیصلے کا خیر مقدم کرتا ہے۔

ترجمان دفتر خارجہ ممتاز زہرا بلوچ نے کہا کہ پاکستان جنوبی افریقہ کی طرف سے اسرائیل کے خلاف عالمی عدالت انصاف میں دائر کی گئی درخواست کی حمایت کرتا ہے۔پاکستان عالمی عدالت انصاف کے اقدامات کا خیرمقدم کرتا ہے، جس میں اسرائیل کو رفح میں فوجی کارروائی کو فوری طور پر روکنے کا حکم دیا گیا ہے۔

ممتاز زہرا بلوچ کا کہناتھا کہ اقوام متحدہ نسل کشی کے الزامات کی تحقیقات کرے، پاکستان عالمی عدالت انصاف کے تازہ ترین احکامات کے ساتھ ساتھ 26 جنوری اور 28 مارچ کے سابقہ احکامات پر فوری اور غیر مشروط عمل درآمد کا مطالبہ کرتا ہے۔

ترجمان نے کہا کہ اسرائیلی قابض حکام رفح کراسنگ کو انسانی امداد کی بلا روک ٹوک فراہمی کے لیے کھلا رکھیں ، کسی بھی تحقیقاتی کمیشن، فیکٹ فائنڈنگ مشن یا دیگر تحقیقاتی ادارے کی غزہ پٹی تک بلا رکاوٹ رسائی کو یقینی بنایا جانا چاہیے۔

انہوں نے کہا کہہم اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل سے مطالبہ کرتے ہیں کہ وہ غزہ میں اسرائیل کی جاری وحشیانہ فوجی مہم کو ختم کرنے میں اپنا کردار ادا کرے، ان کارروائیوں پر اسرائیل کو اس کے جرائم کا جوابدہ ٹھہرایا جائے۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

خیبر پختونخوا حکومت نے تعلیمی اداروں میں چھٹیوں کا اعلان کر دیا

تفصیلات کے مطابق نوٹیفکیشن کے اعلامیہ کے مطابق پرائمری اسکولوں میں موسم گرما کی تعطیلات 1 اگست سے شروع ہو کر  31 اگست تک جاری رہیں گی

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

خیبر پختونخوا حکومت نے تعلیمی اداروں میں چھٹیوں کا اعلان کر دیا

خیبر پختونخوا حکومت نے تعلیمی اداروں میں موسم گرما کی چھٹیوں کا اعلان کردیا خیبر پختونخواہ  کےاعلان کے  مطابق 1 جون سے 31 اگست تک تمام پرائمری اسکولز بند رہیں گے۔

محکمہ تعلیم خیبرپختونخوا نے تعلیمی اداروں میں موسم گرما کی چھٹیوں کا اعلان کردیا، جس کا نوٹیفکیشن جاری کردیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق نوٹیفکیشن کے اعلامیہ کے مطابق پرائمری اسکولوں میں موسم گرما کی تعطیلات 1 اگست سے شروع ہو کر  31 اگست تک جاری رہیں گی۔

محکمہ تعلیم کے اعلامیے کے مطابق صوبے کے مڈل، ہائی اور ہائر سیکنڈری اسکولز 15 جون سے 31 اگست تک بند رہیں گے، بالائی اضلاع میں بھی اسکولز یکم جولائی سے 31 جولائی تک بند رہیں گے۔

 

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

ٹریفک چالان ادا نہ پر پولیس سروس نہیں ملے گی

تفصیلات  کے مطابق صوبےکے تمام پولیس خدمت مراکز کو سیف سیٹیز سے لنک کردیا گیا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

ٹریفک چالان ادا نہ  پر پولیس سروس نہیں ملے گی

شہریوں کیلئے بری خبر،ٹریفک چالان ادا نہ کرنیوالوں کوپولیس سروس نہیں ملے گی ۔

تفصیلات  کے مطابق صوبےکے تمام پولیس خدمت مراکز کو سیف سیٹیز سے لنک کردیا گیا۔

  کریکٹر سرٹیفکیٹ، ویرفیکیشن، ڈرائیونگ لائسنس ، لرنر پرمٹ، گمشدگی رپورٹ کی سروس سیف سیٹیز سے لنک کردی ،شہری کا شناختی کارڈ انٹر کرتے ہی ٹریفک چالان شو ہو جائیں گے۔ پہلے شہری چالان جمع کرائے گا اسکے بعد سروس لے سکے گا ۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll