جی این این سوشل

تفریح

اداکارہ سلوچنا لتکر 94 برس کی عمر میں انتقال کر گئیں

300 بالی وڈ اور مراٹھی فلموں میں کام کرنے والی بھارت کی سینئر  ترین اداکارہ سلوچنا لتکر 94 برس کی عمر میں انتقال کر گئیں۔

پر شائع ہوا

کی طرف سے

اداکارہ سلوچنا لتکر 94 برس کی عمر میں انتقال کر گئیں
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

بھارتی میڈیا کے مطابق شری 420، ناگن، اب دلی دور نہیں اور مسٹر اینڈ مسز سمیت سینکڑوں فلموں میں کام کرنے والی اداکارہ سلوچنا لتکر ممبئی کے اسپتال میں اتوار کے روز دم توڑ گئیں۔

اداکارہ کے انتقال سے کچھ دیر پہلے ہی ان کی بیٹی نے بھارتی میڈیا کو بتایا تھا کہ ان کی والدہ کو سانس لینے میں مشکلات کی وجہ سے اسپتال منتقل کیا گیا اور ان کی طبیعت کافی خراب ہے، طبیعت زیادہ خراب ہونے کے باعث انہیں وینٹی لیٹر پر رکھا گیا لیکن وہ جانبر نہ ہو سکیں۔

سلوچنا لتکر نے 300 ہندی اور مراٹھی فلموں میں کام کیا اور انہوں نے بالی وڈ کے بہت سے اداکاروں کی ماں کا کردار ادا کیا، انہیں 1999 میں پدما شری اور پھر 2009 میں مہاراشٹرا بھشن ایوارڈ سے نوازا گیا۔

پاکستان

کل ضمنی الیکشن نہیں بلکہ ایک ڈھونگ رچایا گیا، عمر ایوب

پی ٹی آئی کا آئین و قانون کے اندر رہ کر پنجاب سے تحریک کا آغاز کرنےکا اعلان

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

کل ضمنی الیکشن نہیں بلکہ ایک ڈھونگ رچایا گیا، عمر ایوب

اپوزیشن لیڈر عمر ایوب نے کہا ہے کہ ضمنی الیکشن نہیں بلکہ ایک ڈھونگ رچایا گیا۔

اسلام آباد میں بیرسٹر گوہر اور صاحبزادہ حامد رضا کے ہمراہ میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے عمر ایوب نے کہا کہ الیکشن کے روز انٹرنیٹ سروسز بند کر دی گئی۔ہمارے سامنے گجرات میں نیوز چینلز کے کیمرہ مین اور رپورٹر کو گھسیٹ کر جس طرح بے دردی سے پنجاب پولیس نے گرفتار کیا اور ان پر تشدد کیا۔

پوچھنے پر ہمیں بتایا گیا کہ پولیس کی وردی میں ایجنسیز کے لوگ پھر رہے ہیں گرفتاریاں وہ لوگ کررہے ہیں درندگی اور لاقانونیت کی ہر حد پار کرچکے ہے یہ لوگ کل مجھے اور بیرسٹر گوہر کو پولیس کی جانب سے متعدد بار گرفتار کرنے کی کوشش کی گئی اور پولنگ اسٹیشن کے اندر ہمیں نہیں داخل ہونے دیا گیا۔

عمر ایوب نے کہا کہ انشاء اللہ تعالیٰ تحریک تحفظ آئین پاکستان فیصل آباد سے جلسوں کا آغاز کرے گی اس کے بعد پانچ مئی کو ہمارا جلسہ کراچی میں ہوگا،پنجاب، اندرون سندھ اور خیبرپختونخوا میں بھی جلسے ہونگے اس جمعہ کو پورے پاکستان میں صوبائی اسمبلی کی سیٹوں پر ہمارے امیدوار ہمارے منتخب نمائندوں کا ایک بھرپور احتجاجی مظاہرہ کیا جائے گا۔

اس موقع پر گفتگو کرتے ہوئے بیرسٹر گوہر نے کہا کہ ضمنی انتخابات میں گجرات پولنگ اسٹیشن میں ہمیں روکا گیا، 700 ووٹ والے پولنگ اسٹیشن میں 900 سے زائد ووٹ ڈالے گئے، الیکشن کمیشن حکام نے خود بتایا کہ دھاندلی جاری ہے۔

چیئرمین پی ٹی آئی نے مزید کہا کہ الیکشن کمیشن سے مطالبہ ہے پنجاب میں جیت کے نوٹیفکیشن روکے جائیں، الیکشن کمیشن اورسپریم کورٹ سے استدعا ہے کہ آر او جوڈیشری سے لیں، الیکشن کمیشن نے عدلیہ سے آر او کیوں نہیں لیے۔ ہر بار ملک میں ووٹ اور جمہوریت کے ساتھ کھیلا جاتا ہے، حقیقی عوامی منتخب نمائندے ہوں گے تو ملک میں بہتری آئے گی۔

تحریک انصاف کے رہنما کا یہ بھی کہنا ہے کہ بانیٔ پی ٹی آئی کی رہائی اور مہنگائی کم ہونے پر بات کرنا چاہتے ہیں۔

سنی اتحاد کونسل کے سربراہ حامد رضا نے کہا کہ ہم آئین و قانون کے اندر رہ کر پنجاب سے تحریک کا آغاز کرنے جارہے ہیں،تحریک کے ذریعے کچے اور پکے کے ڈاکوؤں کا احتساب کریں گے-

انہوں نے کہا کہ کل والے الیکشن کو الیکشن کہنا بھی الیکشن کی توہین ہے جس طرح کل آر اوز سے زبردستی نتائج لیے گئے، پریزائیڈنگ افسران سے زبردستی فارم 45 پر دستخط لیے ان پر تشدد کیا گیا، گورنر ہاؤس میں لوگوں کو پیسے دینے کی ویڈیو بنائی گئی اس کی صرف مذمت کافی نہیں۔

الیکشن کمیشن ، حکومت پنجاب ان کے اوپر غداری آرٹیکل 6 کی ایف آئی آرز ہونے چاہیے اس طرح آئین پاکستان کا کھلم کھلا مزاق تاریخ میں نہیں اڑایا گیا ہم ان الیکشن کو ہم ان نتائج کو مکمل طور پر مسترد کرتے ہیں 

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

نواز شریف پیر کو 5 روزہ دورے پر چین روانہ ہوں گے

سابق وزیراعظم نواز شریف دورہ چین کے دوران نجی اور سیاسی ملاقاتیں کریں گے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

نواز شریف پیر کو 5 روزہ دورے پر چین روانہ ہوں گے

پاکستان مسلم لیگ (ن) کے قائد اور سابق وزیراعظم نواز شریف پیر کو 5 روزہ دورے پر چین روانہ ہوں گے۔

سابق وزیراعظم نواز شریف دورہ چین کے دوران نجی اور سیاسی ملاقاتیں کریں گے۔ وہ کمیونسٹ پارٹی کے رہنماؤں سے ملاقاتیں بھی کریں گے۔ نواز شریف کے قریبی دوست بھی ان کے ہمراہ ہوں گے۔

ذرائع نے بتایا کہ وزیرخارجہ اسحاق ڈار بھی میاں نواز شریف کے ہمراہ ہوں گے۔

دوسری جانب پارٹی کی سینئر قیادت نے نواز شریف کو دوبارہ پارٹی کی قیادت سنبھالنے کا مشورہ دے دیا۔ پارٹی کی تنظیم نو کے بعد نواز شریف پارٹی کی قیادت سنبھالیں گے اور مسلم لیگ ن کے قائد پارٹی کی آئندہ کی حکمت عملی طے کریں گے۔

پڑھنا جاری رکھیں

تجارت

آئی ایم ایف پاکستان کے ساتھ تعاون کرنے کو تیار

حالیہ قرض پروگرام نے پاکستان کو اپنی معیشت کو مستحکم کرنے کا موقع فراہم کیا، ڈائریکٹر آئی ایم ایف

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

آئی ایم ایف پاکستان کے ساتھ تعاون کرنے کو تیار

عالمی مالیاتی فنڈ (آئی ایم ایف) نے تصدیق کی کہ پاکستان نے نیا بیل آؤٹ پیکج حاصل کرنے میں دلچسپی ظاہر کی ہے اور پاکستان کے ساتھ تعاون پر آمادگی بھی ظاہر کی ہے۔

آئی ایم ایف کے مشرق وسطیٰ اور وسطی ایشیا کے شعبے کے ڈائریکٹر جہاد ازور نے اپنے بیان میں کہا کہ حالیہ قرض پروگرام نے پاکستان کو اپنی معیشت کو مستحکم کرنے کا موقع فراہم کیا۔ پاکستانی معیشت کا آخری جائزہ کامیاب رہا۔ زرمبادلہ کے ذخائر میں بہتری اور ترقی کے امکانات بھی بہتر ہوئے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ پاکستان کے دو طرفہ شراکت دار بھی اضافی مالی مدد فراہم کرنے کے منتظر ہیں۔ حتمی جائزہ بورڈ کو منظوری کے لیے پیش کیا جائے گا۔ توانائی کے شعبے میں اصلاحات ایک اہم ضرورت اور ترجیح ہے، نجی شعبے اور برآمدات پر زیادہ توجہ دی جائے۔

ڈائریکٹر آئی ایم ایف کا مزید کہنا تھا کہ پاکستان کی جانب سے نئے پروگرام کا مقصد چند اہم معاشی چیلنجز سے نمٹنے میں مدد حاصل کرنا ہے۔ اس پروگرام سے پاکستان کو معاشی استحکام برقرار رکھنے میں مدد ملے گی۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll