جی این این سوشل

تفریح

پاکستانی موسیقار شریف اعوان نے گلوبل میوزک ایوارڈ جیت لیا

گانے کو تہذیب فاؤنڈیشن کے تحت بنایا گیا ہے

پر شائع ہوا

کی طرف سے

پاکستانی موسیقار شریف اعوان نے گلوبل میوزک ایوارڈ جیت لیا
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

کیلیفورنیا: پاکستانی میوزک پروڈیوسر شریف اعوان نے اپنے گانے ’میوزک ان کووڈ ٹائمز‘ پر گلوبل میوزک ایوارڈ جیت لیا۔

گانے کو تہذیب فاؤنڈیشن کے تحت بنایا گیا ہے اور اس نے گلوبل میوزک ایوارڈ اورجنیلٹی، بیسٹ البم اور بیسٹ پروڈیوسر میں نامزدگی حاصل کی تھی۔

عالمی سطح پر یہ تہذیب فاؤنڈیشن کی پہلی کامیابی نہیں ہے بلکہ 2016 میں وہ اپنے گانے ’انڈس راگ، بیانڈ بورڈرز‘ میں گلوبل میوزک ایوارڈ جیت چکے ہیں۔

انڈس راگ نے 2015 میں پہلی مرتبہ پاکستان کی طرف سے گریمی ایوارڈز کی دوڑ میں شامل ہوکر بھی تاریخ رقم کی تھی۔

شریف اعوان نے عالمی اعزاز ملنے پر خوشی کا اظہار کرتے ہوئے کہا موسیقی کیلئے کہیں بھی کچھ جیتنا ہر جگہ موسیقی کیلئے کامیابی ہوتی ہے۔

پاکستان

چین نے پاکستان میں پہلے 765کلو واٹ پراجیکٹ کا سنگ بنیاد رکھ دیا

داسو ہائیڈرو پاور سٹیشن اور اسلام آباد پاور گرڈ کے درمیان بجلی کی ترسیل کا کام کرے گا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

چین نے پاکستان میں پہلے 765کلو واٹ پراجیکٹ کا سنگ بنیاد رکھ دیا

پاور چائنا نے ہفتہ کو مانسہرہ 765/220 کے وی سب سٹیشن کی تعمیر کا بھر پورآغاز کر دیا ہے، جو داسو ہائیڈرو پاور سٹیشن اور اسلام آباد پاور گرڈ کے درمیان بجلی کی ترسیل کا کام کرے گا۔

تفصیلات کے مطابق پاور چائنا کی جانب سے تعمیر کردہ پاکستان کے پہلے 765 کلو واٹ کے سب اسٹیشن انجینئرنگ، پروکیورمنٹ اینڈ کنسٹرکشن (ای پی سی) پراجیکٹ مانسہرہ کے سنگ بنیاد رکھنے کی تقریب پراجیکٹ سائٹ پر منعقد ہوئی، جس میں مکمل تعمیرات کا عندیہ دیا ہے۔

سب سٹیشن مانسہرہ شہر میں واقع ہے اور داسو ہائیڈرو پاور پراجیکٹ (ڈی ایچ پی پی) اور وفاقی دارالحکومت کے درمیان بجلی کی ترسیل کی سہولت فراہم کرے گا۔ یہ وولٹیج گریڈ اس وقت پاکستان میں سب سے زیادہ گنجائش والے سب سٹیشن کی نمائندگی کرتا ہے۔ اس کی تکمیل کے ساتھ، صاف توانائی کی ترسیل کے ذریعے، اس کا سب اسٹیشن مقامی بجلی کی کمی کو دور کرنے اور پاکستان میں اقتصادی ترقی کو فروغ دینے میں مدد کرے گا۔ جنوری 2023 میں، پاور چائنا الیکٹرک پاور کنسٹرکشن کارپوریشن اور پاکستان کی نیشنل ٹرانسمیشن اینڈ ڈسپیچ کمپنی (این ٹی ڈی سی) نے 765 کلو واٹ مانسہرہ سب سٹیشن کے لیے ای پی سی معاہدے پر دستخط کیے تھے۔ پاور چائنا نے 765/220 کلو واٹ مانسہرہ سب اسٹیشن لاٹ ۔ ونکے منصوبے کے لیے این ٹی ڈی سی کے ساتھ ایک اور معاہدہ بھی کیا ہے۔

یہ منصوبہ داسو ہائیڈرو پاور اسٹیشن اور مانسہرہ سب اسٹیشن کے درمیان 157 کلومیٹر طویل 765 کے وی ڈبل سرکٹ اے سی ٹرانسمیشن لائن بنائے گا۔ ڈی ایچ پی پی دریائے سندھ پر ایک رن آف ریور پراجیکٹ ہے جو ضلع کوہستان میں داسو ٹان سے 7 کلومیٹر بالائیجانب واقع ہے۔ یہ سائٹ مجوزہ دیامر بھاشا ڈیم سائٹ سے 74 کلومیٹر نیچے اور اسلام آباد سے 350 کلومیٹر دور ہے۔ اس کی تکمیل پر، ڈی ایچ پی پی کے پاس 12 پیداواری یونٹس کے ساتھ 4320 میگاواٹ کی کل نصب صلاحیت ہوگی۔ یہ حکومت پاکستان کی نیشنل پاور پالیسی 2013 اور وژن 2025 کے تحت ترجیحی منصوبوں میں شامل ہے۔

 

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

پاکستان کا غزہ میں جنگ بندی نا ہو نے پر اقوام متحدہ پر اظہار تشویش

ترجمان دفتر خارجہ زہر ہ بلوچ نے کہا کہ اس صورتحال میں بھی سلامتی کونسل کی بے بسی اور بے عملی تشویشناک ہے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

پاکستان کا غزہ میں جنگ بندی نا ہو نے پر اقوام متحدہ پر اظہار تشویش

پاکستان نے غزہ میں جنگ بندی نہ کرانے پر اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل کی ناکامی پر ایک بار پھر افسوس اور مایوسی کا اظہار کیا ہے۔دفتر خارجہ کی ترجمان ممتاز زہرہ بلوچ نے ایک بیان میں کہا کہ انسانی المیہ جنم لے چکا ہے اور اس صورتحال میں بھی سلامتی کونسل کی بے بسی اور بے عملی تشویشناک ہے۔

انہوں نے کہا کہ سیکرٹری جنرل کی طرف سے اقوام متحدہ کے منشور کے آرٹیکل ننانوے کے اطلاق اور غزہ میں سنگین انسانی بحران سے خبردار کرنے کے باوجود کونسل عالمی امن و سلامتی قائم رکھنے کیلئے اپنی بنیادی ذمہ داری پوری کرنے میں ناکام رہی۔انہوں نے سلامتی کونسل پر زور دیا کہ وہ اب راہِ عمل اختیار کرے اور اس غیر انسانی جنگ اور غزہ کے لوگوں کی نسل کشی بند کرائے۔

ترجمان نے کہا کہ محصور غزہ کے لوگوں کو دی جانے والی یہ اجتماعی سزا قطعی ناقابل قبول ہے۔انہوں نے کہا کہ مقبوضہ فلسطین میں اسرائیلی وحشیانہ جارحیت سے معصوم انسانی جانوں کا ضیاع ہو رہا ہے اور لاکھوں افراد بے گھر ہو چکے ہیں اور یہ تنازعہ مزید پھیل کر انتہائی خطرناک صورت اختیار کر سکتا ہے۔ترجمان نے غزہ کے عوام کی نسل کشی بند کرانے کیلئے وہاں فوری اور غیر مشروط جنگ بندی کیلئے پاکستان کی اپیل کا اعادہ کیا ۔ انہوں نے کہاکہ اسرائیل اپنی وحشیانہ بمباری اور حملے بند کرے اور غزہ کا غیر انسانی محاصرہ ختم کرے۔

 

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

نگران وزیر اعلی پنجاب محسن نقوی کی عراق کے سفیر سے ملاقات

ملاقات میں باہمی دلچسپی کے اموراوردوطرفہ تعلقات بڑھانے کے حوالے سے تبادلہ خیال کیاگیا اورمذہبی سیاحت اور ثقافت کے فروغ پر بھی بات چیت کی گئی

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

نگران وزیر اعلی پنجاب محسن نقوی کی عراق کے سفیر سے ملاقات

نگران وزیراعلی پنجاب محسن نقوی سے عراق کے سفیر حامد عباس لفطانے ملاقات کی جس میں باہمی دلچسپی کے اموراوردوطرفہ تعلقات بڑھانے کے حوالے سے تبادلہ خیال کیاگیا اورمذہبی سیاحت اور ثقافت کے فروغ پر بھی بات چیت کی گئی۔

وزیر اعلی نے عراق کے سفیر سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ عراق کے ساتھ پاکستان کے دیرینہ برادرانہ تعلقات ہیں۔عراق اور پاکستان کے عوام میں عقیدت،محبت اوراخلاص کے رشتے ہیں۔مذہبی سیاحت کے فروغ کا بہت پوٹینشل ہے۔وزیر اعلی محسن نقوی نے کہا کہ پنجاب نے سرمایہ کاری کیلئے سازگار ماحول فراہم کیا ہے۔ لاہور میں سرمایہ کاری کیلئے فسیلییٹیشن سنٹر قائم کیا گیا ہے۔سنٹر میں 20 وفاقی و صوبائی محکموں کے دفاتر ایک چھت تلے موجود ہیں اور بیرونی سرمایہ کاروں کیلئے 106 این او سیز دو ہفتے میں جاری کئے جائیں گے۔

انہوں نے کہا کہ ایسے سنٹرزز راولپنڈی، ملتان، گوجرانولہ اور دیگر بڑے شہروں میں ایک ماہ میں فعال ہونگے۔ محسن نقوی نے کہا کہ عراق اورپنجاب کے درمیان مذہبی سیاحت کے فروغ کیلئے تیزی سے اقدامات کرنے کی ضرورت ہے۔عراقی سفیر نے وزیراعلی محسن نقوی کہا کہ مذہبی سیاحت کے فروغ کیلئے قابل قدر خدمات سرانجام دے رہے ہیں۔باہمی برادرانہ تعلقات کو مزید مستحکم اور پنجاب میں موجود سرمایہ کاری کے مواقع سے فائدہ اٹھانا چاہتے ہیں۔

 

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll