جی این این سوشل

تفریح

معروف گلوکار سلیم رضا کو مداحوں سے بچھڑے 40 برس بیت گئے

ریڈیو پاکستان لاہور سے اپنی آواز کا جادو جگانا شروع کیا

پر شائع ہوا

کی طرف سے

معروف گلوکار سلیم رضا کو مداحوں سے بچھڑے 40 برس بیت گئے
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

لاہور: ماضی کے معروف گلوکار سلیم رضا کو مداحوں سے بچھڑے 40 برس بیت گئے، گلوکار نے جو بھی گایا وہ امر ہو گیا، ان کے گائے گیت آج بھی زبان زد عام ہیں۔

پرسوز اور سحر انگیز آواز کے مالک گلوکار سلیم رضا 4 مارچ 1932ء کو مشرقی پنجاب کے شہر امرتسر میں پیدا ہوئے، قیام پاکستان کے فوری بعد وہ اہل خانہ کے ساتھ لاہور آ گئے، شروع ہی سے ان کی آواز میں سوز و گداز تھا۔

ریڈیو پاکستان لاہور سے اپنی آواز کا جادو جگانا شروع کیا اور یہی آواز انہیں فلمی دنیا تک لے آئی، 1955ء میں فلم ’’نوکر‘‘ سے فلمی صنعت میں قدم رکھا اور اسی سال ریلیز ہونے والی فلم ’’قاتل‘‘ میں ان کے گائے گیتوں کو بہت پذیرائی ملی۔

علاقائی

وزیر داخلہ محسن نقوی کی کیپٹل ڈیولپمنٹ اتھارٹی اسلام آباد کو اہم ہدایات جاری

محسن نقوی نے کہا کہ متعلقہ افسران اور عملہ نکاسی آب کا کام مکمل ہونے تک فیلڈ میں موجود رہیں

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

وزیر داخلہ محسن نقوی کی  کیپٹل ڈیولپمنٹ اتھارٹی اسلام آباد کو اہم ہدایات جاری

وزیر داخلہ محسن نقوی نے کیپٹل ڈیولپمنٹ اتھارٹی ( سی ڈی اے )کو ہدایت کی ہے کہ وہ طوفانی بارشوں کے پیش نظر دارالحکومت کے نشیبی علاقوں میں وقفے وقفے سے پانی کی نکاسی کو یقینی بنائے۔

وزیر داخلہ نے سی ڈی اے کے چیئرمین محمد علی رندھاوا سے رابطہ کیا اور ان سے کہا کہ وہ خود نکاسی کے کام کی نگرانی کریں۔ انہوں نے کہا کہ انڈر پاسز اور دیگر مقامات پر پانی کی نکاسی کو یقینی بنایا جائے۔

محسن نقوی نے کہا کہ متعلقہ افسران اور عملہ نکاسی آب کا کام مکمل ہونے تک فیلڈ میں موجود رہیں۔

وزیر داخلہ نے دارالحکومت میں گلیوں، نالوں اور آبی گزرگاہوں کی باقاعدہ نگرانی کی ہدایات دیں۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

زلفی بخاری بانی چیئرمین پی ٹی آئی کے مشیر برائے بین الاقوامی امور مقرر

تحریک انصاف کے سیکرٹری جنرل عمر ایوب نے زلفی بخاری کی تقرری کا نوٹیفکیشن جاری کردیا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

زلفی بخاری بانی  چیئرمین پی ٹی آئی کے مشیر برائے بین الاقوامی امور مقرر

 زلفی بخاری کو بانی پی ٹی آئی کا مشیر برائے بین الاقوامی امور مقرر کردیا گیا۔

پی ٹی آئی کی جانب سے جاری نوٹیفکیشن کے مطابق پی ٹی آئی کے سیکرٹری جنرل عمر ایوب نے زلفی بخاری کی تقرری کا نوٹیفکیشن جاری کردیا۔

نوٹیفکیشن میں بتایا گیا ہے کہ زلفی بخاری کو بانی پی ٹی آئی کا مشیر برائے بین الاقوامی امور مقرر کیا گیا ہے۔ 

نوٹیفکیشن کے مطابق زلفی بخاری کے پاس بین الاقوامی میڈیا کا چارج بھی رہے گا، ان کی تقرری کی منظوری بانی پی ٹی آئی عمران خان کی جانب سے دی گئی۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

بنوں میں انتشار پھیلانے والوں کیخلاف سخت ترین ایکشن ہونا چاہیئے، صدر ایکس سروس مین سوسائٹی

موجودہ صورتحال پر حکومت جلد از جلد آل پارٹیز کانفرنس بلائے، لیفٹننٹ جنرل (ر) عبدالقیوم

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

بنوں میں انتشار پھیلانے والوں کیخلاف سخت ترین ایکشن ہونا چاہیئے، صدر ایکس سروس مین سوسائٹی

صدر ایکس سروس مین سوسائٹی لفٹیننٹ جنرل ریٹائرڈ عبد القیوم نے کہا ہے کہ بنوں میں انتشار پھیلانے والوں کیخلاف سخت ترین ایکشن ہونا چاہیئے۔ موجودہ صورتحال پر حکومت جلد از جلد آل پارٹیز کانفرنس بلائے۔

ریٹائرڈ فوجیوں کی نمائندہ تنظیم ایکس سروس مین سوسائٹی کے صدر لیفٹننٹ جنرل ر عبدالقیوم نے پریس کانفرنس کرتے ہوئے کہا کہ 2024 میں پاکستان دہشتگردی میں چوتھے نمبر ہے، امریکا سات ارب کا اسلحہ افغانستان میں چھوڑ کرگیا، کالعدم ٹی ٹی پی دہشتگرد امریکی اسلحہ سے ہماری چیک پوسٹوں کو نشانہ بنا رہے ہیں ملک میں کوئی مارشل لاء نہیں رول آف لاء ہے۔

انہوں نے کہا کہ جو لوگ نشانہ لگا کر پاک فوج پر اٹیک کرتے ہے اس کی وجہ پاکستان کو کمزور کرنا اور سی پیک کو روکنا ہے، اِن سب باتوں سے بالا تر ہو کے ہمیں افغان گورنمنٹ سے بات کرنی چاہیئے، ہمارے سارے پڑوسی ممالک کے ساتھ اچھے تعلق ہونا چاہیے۔

لیفٹننٹ جنرل( ر )عبدالقیوم نے مزید کہا کہ پاکستان میں دہشتگردی کے واقعات میں اضافہ ہو رہا ہے۔ صرف رواں سال 2024 میں ہمارے شہداء کی تعداد 575 ہے۔عالمی رپورٹ کے مطابق دنیا کے دس ممالک ہیں جن کو دہشتگردی کا خطرہ ہے اس کے مطابق پاکستان چوتھے اور بھارت 14ویں نمبر پر ہے۔

انہوں نے مزید کہا کہ امریکی انخلاء کے بعد ہمارے آنگن میں 40 لاکھ پناہ گزین بیٹھے ہیں۔عزم استحکام کیخلاف خیبرپختونخوا اسمبلی سے قرار داد کی منظوری افسوسناک ہے۔امریکہ، افغانستان سے جاکر ہمارے لیئے یہاں دہشتگردوں کو چھوڑ گیا ہے۔

لیفٹننٹ جنرل (ر ) عبدالقیوم نے کہا کہ ہم حکومت سے اپیل کرتے ہیں شہداء کی کم از کم پینشن 37 ہزار ہو۔ قوم سے اپیل ہے پارٹیوں جماعتوں سے نکل کر سب کے لیئے سوچیں۔ آئین اور قانون کی حدود میں رہ کر سب کچھ ہونا چاہیے۔ عمران خان نے کور کمانڈر کے گھر جانے کا بھی کہا ذمہ دار لیڈر شپ کو ایسی باتیں زیب نہیں دیتیں۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll