جی این این سوشل

علاقائی

پی پی کے غنڈوں نے حملہ کرکے ہمارے کارکن کو شہید کردیا :عمران اسماعیل

کراچی:سابق گورنر سندھ عمران اسماعیل نے کہا ہے کہ ٹنڈوآدم میں پی پی کے غنڈوں نے حملہ کرکے ہمارے کارکن کو شہید کردیا ہے۔

پر شائع ہوا

کی طرف سے

پی پی کے غنڈوں نے حملہ کرکے ہمارے کارکن کو شہید کردیا :عمران اسماعیل
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

سماجی رابطے کی ویب سائیٹ ٹوئیٹر پر جاری بیان میں سابق گورنر سندھ عمران اسماعیل نے کہا کہ ٹنڈوآدم میں قیصر خان نامی ہمارے کارکن پر پیپلز پارٹی کے غنڈوں نے حملہ کر کے اسے شہید کردیا ہے۔

انہوں نے قیصر خان کے اہل خانہ سے دکھ کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ پیپلز پارٹی کو اس قتل کا جواب دینا ہوگا، اقتدار کے لیے لاشیں گرانے والے اپنے دھندے سے باز نہیں آئیں گے۔

اس سے قبل رہنما تحریک انصاف فرخ حبیب نے بھی اپنے ٹوئیٹ میں کہا کہ ٹنڈو آدم میں پی ٹی آئی کے ایک کارکن کو شہید کردیا گیا ہے، انتخابات میں دھاندلی کے لیے سرعام خون ریزی کروائی جا رہی ہے۔

پاکستان

 شہباز گل مقامی عدالت میں پیش ،  دو روزہ جسمانی ریمانڈ منظور 

اسلام  آباد: پاکستان تحریک انصاف کے رہنما شہباز گل کے خلاف بغاوت پر اکسانے کا مقدمہ  ، مقامی عدالت نے شہباز گل کا  دو روزہ جسمانی ریمانڈ منظور کرتے  ہوئے پولیس کے حوالے کردیا ۔ 

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

 شہباز گل مقامی عدالت میں پیش ،  دو روزہ جسمانی ریمانڈ منظور 

تفصیلات  کے مطابق ڈاکٹر شہباز گِل کو ڈسٹرکٹ اینڈ سیشن کورٹس اسلام آباد میں پیش کیا گیا، ڈیوٹی مجسٹریٹ عمر شبیر کیس کی سماعت کی اور اسلام آباد پولیس کی جانب سے شہباز گِل کے جسمانی ریمانڈ کی استدعا کی گئی جبکہ شہباز گل کے وکیل فیصل چوہدری نے جسمانی ریمانڈ کی استدعا کی مخالفت کی۔

ڈسٹرکٹ اینڈ سیشن کورٹس اسلام آباد نے آباد پولیس کی جانب سے شہباز گِل کے جسمانی ریمانڈ کی استدعا پر پہلے فیصلہ محفوظ کر لیا جبکہ بعد میں پی ٹی آئی رہنما کا دو روزہ جسمانی ریمانڈ منظور کرتے ہوئے پولیس کے حوالے کر دیا۔

عدالت نے پولیس کو دو روز میں شہباز گل سے تفتیش کرکے دوبارہ عدالت میں پیش کرنے کا حکم دے دیا۔ 

شہباز گِل کی پیشی کے موقع پر ڈسٹرکٹ اینڈ سیشن کورٹس اسلام آباد کے باہر سکیورٹی کے سخت انتظامات کیے گئے اور اسلام آباد پولیس کی اضافی نفری تعینات کی  گئی تھی۔

واضح رہے کہ پاکستان تحریک انصاف کے رہنما و سابق وزیر اعظم عمران خان کے چیف آف سٹاف شہباز گل پر تھانہ کوہسار میں اداروں کے خلاف مبینہ غداری سمیت سنگین نوعیت کے 10 مقدمات درج ہیں۔

وفاقی وزیر داخلہ رانا ثنا اللہ نے ان کی گرفتاری کی تصدیق کرتے ہوئے کہا تھا کہ پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) کے رہنما شہباز گِل کو اسلام آباد پولیس نے قانون کے مطابق بغاوت اور عوام کو ریاستی اداروں کے خلاف اکسانے کے الزام میں گرفتار کیا ہے۔

 

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

ڈونلڈ ٹرمپ کے گھر پر ایف بی آئی کا چھاپہ،سابق صدر کا تجوری توڑنے کا دعویٰ

سابق امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کے گھر پر ایف بی آئی ٹیم نے چھاپہ مارا۔ ٹرمپ نے  گھر کی تجوری تک توڑنے کا دعویٰ کیا ہے۔

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

ڈونلڈ ٹرمپ کے گھر پر ایف بی آئی کا چھاپہ،سابق صدر کا تجوری توڑنے کا دعویٰ

 

امریکہ کے سابق صدر ڈونلڈ ٹرمپ کا کہنا ہے کہ ان کے فلوریڈا والے گھر میں امریکہ ایجنسی ایف بی آئی نے چھاپہ مارا ہے اور اس کے اہلکاروں نے تلاشی کے دوران ان کے گھر میں موجود ایک سیف کو توڑا ہے۔

سابق صدر ٹرمپ نے اپنے ایک بیان میں کہا کہ پام بیچ میں واقع ان کی رہائش گاہ مار اے لاگو کو بڑی تعداد میں ایف بی آئی کے اہلکاروں نے گھیرے میں لے لیا تھا۔

یہ تلاش مبینہ طور پر ڈونلڈ ٹرمپ کے سرکاری کاغذات کے استعمال سے متعلق تحقیقات سے منسلک تھی۔ امریکی محکمہ انصاف  نے چھاپے سے متعلق بات کرنے سے گریز کیا ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

ملک میں کورونا کے وار جاری ، 352 کیسز رپورٹ 

اسلام آباد: ملک میں گزشتہ 24 گھنٹوں کے دوران کورونا وائرس  کے مثبت کیسز کی شرح میں ایک بار پھر اضافہ دیکھنے میں آیا ہے ۔

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

ملک میں کورونا کے وار جاری ، 352 کیسز رپورٹ 

قومی ادارہ صحت  کے مطابق ملک میں  کورونا وائرس ایک بار پھر سر اٹھانے لگا ، ملک میں گزشتہ 24 گھنٹوں کے دوران کورونا وائرس سے    کسی فرد کا انتقال نہیں  ہوا جبکہ  352کیسز رپورٹ ہوئے ہیں ۔ 

ملک میں گزشتہ24گھنٹوں میں کورونا کے13ہزار325کورونا ٹیسٹ کیے گئے ہیں ۔ 

قومی ادارہ صحت  کے مطابق ملک میں کورونا کے مثبت کیسزکی شرح  2.64 فیصد رہی جبکہ کورونا کے153مریضوں کی حالت تشویشناک ہے ۔ 

 

پاکستان میں کورونا وبا کے کیسز میں ایک بار پھر اضافہ ہونے کے سبب ہوائی سفر، پبلک ٹرانسپورٹ میں  ماسک لگانے کی پابندی دوبارہ عائد کر دی گئی ہے۔

یاد رہے کہ پاکستان میں گزشتہ چند ماہ میں کووڈ کیسز کی شرح انتہائی کم رہی، جس کی وجہ سے کورونا وبا کے دوران لگائی گئی تمام پابندیاں بھی ہٹا دی گئی تھیں۔

ملک میں ایک بار پھر کورونا کیسز کی شرح میں اضافے کے بعد قومی ادارۂ صحت (این آئی ایچ) نے شہریوں کو ماسک کا استعمال کرنے کی ہدایت کی ہے ۔

پاکستان میں ایک ماہ پہلے کورونا   سے متاثرہ افراد کی تعداد 79 تھی اور اس دوران کوئی اموات بھی رپورٹ نہیں ہوئی تھیں۔

قومی ادارہ صحت  کے مطابق ملک میں ویکسینیشن کے اہل عوام  کو کووڈ 19 کے خلاف مکمل ویکسین بھی لگا دی گئی ہے ۔

نیشنل کمانڈ اینڈ آپریشنز کے مطابق 2020ء میں اس وبائی مرض کے پھیلاؤ کے بعد سے رواں سال مارچ میں کیسز کی تعداد کم  ترین سطح پر تھی لیکن اب ان کیسز میں اضافہ دیکھنے میں آرہا ہے۔

 واضح رہے کہ پاکستان میں کورونا وائرس کا پہلا کیس 26 فروری 2020 کو ملک کے سب سے بڑے شہر کراچی میں سامنے آیا تھا۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll