جی این این سوشل

دنیا

امریکہ کیف کو طویل فاصلے تک مار کرنے والے ATACMS میزائل دے گا

یہ کیف کو روسی اہداف کو فرنٹ لائن کے پیچھے گہرائی سے نشانہ بنانے کے قابل بنائے گا

پر شائع ہوا

کی طرف سے

امریکہ کیف کو طویل فاصلے تک مار کرنے والے ATACMS میزائل دے گا
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

امریکی صدر جو بائیڈن یوکرین کو طویل فاصلے تک مار کرنے والے جدید میزائل دینے کا ارادہ رکھتے ہیں تاکہ کیف کو اس کی جاری جوابی کارروائی میں مدد مل سکے۔

انہوں نے اس معاملے سے واقف امریکی حکام کا حوالہ دیتے ہوئے کہا کہ یوکرین کو 190 میل (300 کلومیٹر) تک کی رینج کے ساتھ کچھ ATACMS میزائل ملیں گے۔

یہ کیف کو روسی اہداف کو فرنٹ لائن کے پیچھے گہرائی سے نشانہ بنانے کے قابل بنائے گا۔

کم از کم ایک یوکرائنی میزائل جمعہ کو ملحقہ کریمیا میں روس کے بحیرہ اسود کے بحری بیڑے کے ہیڈکوارٹر کو نشانہ بنایا۔

یوکرین کے ایک فوجی ذریعے نے بی بی سی کو بتایا کہ سیواستوپول کی بندرگاہ پر حملہ سٹارم شیڈو میزائلوں کا استعمال کرتے ہوئے کیا گیا، جو کہ برطانیہ اور فرانس فراہم کرتے ہیں، جو کیف کے لیے مغربی ہتھیاروں کی اہمیت کو اجاگر کرتے ہیں۔

ایسے میزائلوں کی رینج صرف 150 میل سے زیادہ ہے۔

دنیا

برطانوی حکومت کا ہزاروں قیدی قبل ازوقت رہا کرنے کا فیصلہ

جیلوں میں جگہ بنانے کے لیے حکومت نے 40 فیصد سزا کاٹنے والے قیدیوں کی رہائی کا فیصلہ کیا ہے ،رپورٹ

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

برطانوی حکومت کا ہزاروں قیدی قبل ازوقت رہا کرنے کا فیصلہ

برطانوی حکومت نے ہزاروں قیدیوں کو سزا پوری کرنے سے قبل رہا کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔

غیر ملکی میڈیا کے مطابق جیلوں میں مزید قیدیوں کی گنجائش ختم ہونے کے باعث برطانوی حکومت نے ستمبر سے قیدیوں کی قبل ازوقت رہائی کا عمل شروع کرے گی تاکہ مزید قیدیوں کیلئے گنجائش پیدا ہو سکے۔

رپورٹ کے مطابق انگلینڈ اور ویلز کی جیلوں میں صرف 700 مرد قیدیوں کی گنجائش باقی ہے ، جیلیں بھر جانے کے بعد پولیس تھانوں میں بنے حوالات کو استعمال کرنا پڑے گا ، اس سے سڑکوں پر پولیس گشت میں کمی ہو گی۔

جیلوں میں جگہ بنانے کے لیے حکومت نے 40 فیصد سزا کاٹنے والے قیدیوں کی رہائی کا فیصلہ کیا ہے ، ابتدائی طورپر تقریباً ساڑھے 5 ہزار  قیدیو کو رہا کیا جائے گا، سنگین اور جنسی جرائم میں سزا پانے والے قیدی اس سے مستفید نہیں ہو سکیں گے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق برطانیہ کی وزیر انصاف شبانہ محمود کا کہنا ہے کہ جیلوں میں گنجائش کی کمی کے مسئلے سے ابھی نہ نمٹا گیا تو کریمنل جسٹس سٹم تباہ ہونے کا خدشہ ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

دنیا

حماس کا بڑا فیصلہ، غزہ جنگ بندی مذاکرات سے دستبردار ہونے کا اعلان

اسرائیل کی جانب سے غزہ میں قتل عام کرنے اور مذاکرات میں اس کے غیر سنجیدہ رویے کی وجہ سے جنگ بندی کے مذاکرات سے دستبردار ہوئے ہیں، حماس

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

حماس کا بڑا فیصلہ، غزہ جنگ بندی مذاکرات سے دستبردار ہونے کا اعلان

حماس کا بڑا فیصلہ، غزہ جنگ بندی مذاکرات سے دستبردار ہونے کا اعلان کر دیا

غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق حماس کے ایک سینیئر اہلکار نے کہا ہے وہ اسرائیل کی جانب سے غزہ میں قتل عام کرنے اور مذاکرات میں اس کے غیر سنجیدہ رویے کی وجہ سے غزہ تنازع پر ہونے والی جنگ بندی کے مذاکرات سے دستبردار ہو گیا ہے۔

سینئر عہدیدار کے مطابق حماس کے سیاسی رہنما اسمعیل ہنیہ نے بین الاقوامی ثالثوں قطر اور مصر کو جنگ بندی کے حوالے سے جاری مذاکرات سے دستبردار ہونے کے بارے میں بتادیا جسے مئی میں امریکی صدر جو بائیڈن نے پیش کیا تھا۔

اسمعیل ہنیہ نے کہا کہ حماس قابض (اسرائیل) کی جانب سے سنجیدگی کے فقدان، تاخیر اور رکاوٹ کی مسلسل پالیسی اور غیر مسلح شہریوں کے خلاف جاری قتل عام کی وجہ سے مذاکرات کو روک دے گی۔

ان کا کہنا تھا کہ حماس نے ایک معاہدے تک پہنچنے اور جارحیت کو ختم کرنے کے لیے بڑی لچک دکھائی ہے اور جب قابض حکومت جنگ بندی کے معاہدے اور قیدیوں کے تبادلے کے معاہدے تک پہنچنے میں سنجیدگی کا مظاہرہ کرے گی تو وہ مذاکرات دوبارہ شروع کرنے کے لیے تیار ہے۔

اسمعیل ہنیہ نے ہفتے کو ایک بیان میں کہا کہ انہوں نے ثالثوں اور دیگر ممالک کو فون کیا ہے کہ وہ اسرائیل پر حملے روکنے کے لیے دباؤ ڈالیں۔

دوسری جانب اسرائیل نے کہا کہ محمد دیف، جسے وہ 7 اکتوبر کے حملوں کے ’ماسٹر مائنڈ‘ میں سے ایک سمجھتا ہے، جنوبی غزہ میں المواسی کیمپ پر کیے گئے حملوں کا ہدف تھا جہاں دوسرے اضلاع سے ہزاروں کی تعداد میں بے گھر فلسطینی جمع ہیں۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

بانی چیئرمین پی ٹی آئی کی لاہور میں درج 9 مئی کے مقدمات میں گرفتاری ڈال دی گئی

لاہور پولیس کی ٹیم نے بانی پی ٹی آئی سے تفتیش کا آج کا مرحلہ مکمل کرلیا جس کے بعد وہ اڈیالہ جیل سے روانہ ہوگئی

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

بانی چیئرمین پی ٹی آئی کی لاہور میں درج 9 مئی کے مقدمات میں گرفتاری ڈال دی گئی

بانی پی ٹی آئی عمران خان کی لاہور میں درج 9 مئی کے مقدمات میں گرفتاری ڈال دی گئی۔

لاہور پولیس کی 12 رکنی ٹیم قانونی ضابطے مکمل کرکے اڈیالہ جیل کے اندر گئی اور عمران خان سے مقدمات کی تفتیش کی۔

میڈیا رپورٹس کے مطابق ڈی ایس پی احمد عثمان کی سربراہی میں پولیس ٹیم میں 11 تفتیشی انسپکٹر شامل تھے۔ تفتیشی ٹیم نے بانی پی ٹی آئی سے 9 اور 10 مئی کے واقعات پر سوالات کیے۔

لاہور پولیس ٹیم نے جناح ہاؤس، عسکری ٹاور  اور شادمان تھانہ حملہ کیس پر سوالات کیے، تفتیش میں ڈیجیٹل شواہد اور گرفتار ملزمان کے بیانات کی روشنی میں پوچھ گچھ کی گئی۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ  عمران خان کی لاہور میں درج 9 مئی کے مقدمات میں گرفتاری ڈال دی گئی ہے۔ لاہور پولیس کی ٹیم نے بانی پی ٹی آئی سے تفتیش کا آج کا مرحلہ مکمل کرلیا جس کے بعد وہ اڈیالہ جیل سے روانہ ہوگئی۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll