جی این این سوشل

ٹیکنالوجی

خواتین کو آن لائن کاروبار کرنے کے لیے 50 فیصد قرضے دیے جائیں گے ، مریم نواز

مریم نواز نے کہا کہ کام کرنے والی خواتین کے لیے زچگی کی چھٹی تین دن میں حاصل کرنے کے لیے ایک نیا قانون بنایا جائے گا

پر شائع ہوا

کی طرف سے

خواتین کو آن لائن کاروبار کرنے کے لیے 50 فیصد قرضے دیے جائیں گے ، مریم نواز
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

لاہور: وزیر اعلیٰ پنجاب مریم نواز شریف نے خواتین کے عالمی دن کے حوالے سے پنجاب کی خواتین کے لیے بڑے اعلانات کرتے ہوئے خواتین کے تحفظ کو یقینی بنانے کے لیے انٹرنیشنل ویمن سیفٹی ایپ ’’نیور اگین‘‘ کا افتتاح کردیا۔

وزیراعلیٰ پنجاب مریم نواز  نے تقریب سے خطاب کرتے ہوئے خواتین پولیس افسران اور دیگر افسران کو اپنے ساتھ کھڑا کیا ، وزیراعلیٰ پنجاب  مریم نواز نے محکمہ ترقی نسواں کی جانب سے منعقدہ تقریب سے خطاب کرتے ہوئے پنجاب پبلک سروس کمیشن میں خواتین کا ملازمت کا کوٹہ 10 فیصد سے بڑھا کر 15 فیصد کرنے کا اعلان کیا۔


انہوں نے ہدایت کی کہ ہر محکمے میں خالی آسامیوں پر خواتین کی بھرتی مکمل کی جائے۔ مریم نواز نے انکشاف کیا کہ روپے کام کی جگہوں پر ڈے کیئر سینٹرز کے قیام کے لیے 1 ارب روپے کا فنڈ مختص کیا جائے گا، اس کے علاوہ کام کرنے والی خواتین کے لیے ہاسٹل بھی بنائے جائیں گے۔

انہوں نے کہا کہ ایک بامعاوضہ انٹرن شپ خواتین کے لیے شروع کی جائے گی ، انہوں نے اعلان کیا کہ خواتین کو آن لائن کاروبار کرنے کے لیے 50 فیصد قرضے دیے جائیں گے۔


وزیراعلیٰ نے اعلان کیا کہ بورڈ آف ریونیو بیٹیوں کے حصے کا تعین کرنے کے بعد وراثت کو ورثاء کو منتقل کرے گا۔ بہنوں اور بیٹیوں کو جائیداد تحفے میں دینے پر ٹرانسفر فیس نہیں لی جائے گی۔

انہوں نے کہا کہ کام کرنے والی خواتین کے لیے زچگی کی چھٹی تین دن میں حاصل کرنے کے لیے ایک نیا قانون بنایا جائے گا۔

انہوں نے کہا کہ جمنازیم اور اسٹیڈیم میں خواتین کے لیے الگ جگہ اور اوقات کا تعین کیا جائے گا، انہوں نے مزید کہا کہ سرکاری اداروں میں خواتین کے لیے نماز پڑھنے کے لیے الگ جگہ اور واش رومز کے لیے الگ جگہ مختص کی جائے گی۔ پنک بائیک سواروں خصوصاً لڑکیوں کو دی جائے گی اور ان کے تحفظ کے لیے قانون سازی بھی کی جائے گی۔ خواتین کے لیے یونیورسٹی فیس کی ادائیگی کا تناسب 50 سے 70 فیصد تک ہو گا۔

کھیل

فاسٹ بولر آفریدی نے نائب کپتانی سے انکار کر دیا

پی سی بی کی سلیکشن کمیٹی نے شاہین آفریدی کو نائب کپتانی کی آفر کی تھی،ذرائع

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

فاسٹ بولر آفریدی نے نائب کپتانی سے انکار کر دیا

 پاکستان کرکٹ ٹیم کے فاسٹ بولر شاہین شاہ آفریدی نے قومی ٹیم کی نائب کپتانی قبول کرنے سے انکار کر دیا۔

ذرائع کا بتانا ہے کہ پی سی بی کی سلیکشن کمیٹی نے شاہین آفریدی کو نائب کپتانی کی آفر کی تھی تاہم شاہین آفریدی نے قومی ٹیم کی نائب کپتانی قبول کرنے سے معذرت کر لی۔

یاد رہے کہ قومی ٹیم کے لیے پاکستان کی ٹی 20ٹیم کے کپتان بابر اعظم ہیں تاہم پی سی بی کی جانب سے تاحال کسی نائب کپتان کا اعلان نہیں کیا گیا۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

عازمین حج کی حفاظت کیلئے گلوبل پوزیشننگ ٹریکنگ سسٹم کا استعمال کیا جائے گا ، ڈاکٹر شاہد الرحمن

عازمین حج کے حوالے سے تفصیلات بتاتے ہوئے انہوں نے کہا اب تک انیس ہزار ایک سو اٹھارہ پاکستانی عازمین حج مکہ پہنچ چکے ہیں

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

عازمین حج کی حفاظت کیلئے گلوبل پوزیشننگ ٹریکنگ سسٹم کا استعمال  کیا جائے گا ، ڈاکٹر شاہد الرحمن

سعودی عرب میں پاکستانی حج مشن مدینہ منورہ اور مکہ مکرمہ کے درمیان سفر کرنے والے عازمین حج کی نقل وحرکت پرنظر رکھنے کیلئے لائیو بس گلوبل پوزیشننگ ٹریکنگ سسٹم کا استعمال کررہا ہے ۔

 مدینہ میں انچارج روانگی سیل ڈاکٹر شاہد الرحمن نے کہا کہ اس ٹریکنگ سسٹم کا مقصد عازمین حج کو سہولت فراہم کرنا ہے اور ان کی حفاظت کرنا ہے ۔ 

ڈاکٹر شاہد الرحمان  نے بتایا کہ اس اقدام کا مقصد عازمین کیلئے مدینہ سے مکہ تک سفر کو آسان بنانا اورمسافروں کو بروقت منزل تک پہنچانا ہے ۔

انہوں نے کہا کہ اس وقت عازمین حج کو مدینہ منورہ سے مکہ مکرمہ لانے کیلئے پچاسی بسیں استعمال کی جارہی ہیں۔انہوں نے کہا براہ راست نگرانی کے اس نظام سے مشن میقات کے مقام ذوالحلیفہ اور نماز وتفریح کیلئے بسوں کے رکنے کی جگہوں سمیت عازمین کے سفر پر نظر رکھ سکے گا ۔

واضح رہےکہ عازمین حج کے حوالے سے تفصیلات بتاتے ہوئے انہوں نے کہا اب تک انیس ہزار ایک سو اٹھارہ پاکستانی عازمین حج مکہ پہنچ چکے ہیں۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

پاکستان قازقستان کیساتھ ثقافتی تعلقات بڑھانا چاہتا ہے ،وزیر اطلاعات

وزیر اطلاعات نے کہا کہ پاکستان نے ڈراموں، نغموں اور فلموں میں بڑی ترقی کی جن کی دنیا بھر میں پذیرائی ہوئی

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

پاکستان قازقستان کیساتھ ثقافتی تعلقات  بڑھانا چاہتا ہے ،وزیر اطلاعات

اسلام آباد : وزیر اطلاعات و نشریات عطا تارڑ  نے قازقستان کے ساتھ پاکستان کے ثقافتی تعلقات کے فروغ کی شدید خواہش کا اظہار کیا ہے۔

آج اسلام آباد میں قازقستان کی فلم خناتے ( گولڈن تھرون ) کی سکریننگ کے حوالے سے ایک تقریب سے خطاب کرتے ہوئے انہوں نے دونوں ملکوں کے درمیان ذرائع ابلاغ اور ثقافتی وفود کے بڑے پیمانے پر تبادلے کی اہمیت پر زور دیا۔

وزیر اطلاعات نے کہا کہ پاکستان نے ڈراموں، نغموں اور فلموں میں بڑی ترقی کی جن کی دنیا بھر میں پذیرائی ہوئی۔

انہوں نے کہا کہ پاکستان نیٹ فلکس کی ایک پاکستانی سیریز بنا رہا ہے جو اٹلی میں تیار کی جا رہی ہے۔ انہوں نے کہا کہ ہم نجی شعبے کی حوصلہ افزائی کریں گے کہ وہ آگے آئے اور تفریحی صنعت کے فروغ کیلئے اپنا کردار ادا کرے۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll