جی این این سوشل

علاقائی

دارلحکومت کے تجارتی مرکز میں آتشزدگی

ڈی سی اسلام آباد نے کہا کہ آگ بجھانےکےلیےپاکستان نیوی کی مددبھی لےلی گئی، ٹینکرمیں پٹرول ہونےکی وجہ سےآگ بجھانےمیں مشکلات کاسامناہے

پر شائع ہوا

کی طرف سے

دارلحکومت کے تجارتی مرکز میں آتشزدگی
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

اسلام آباد : اسلام آبادکےتجارتی مرکزبلیوایریامیں پٹرول ٹینکرمیں آگ لگ گئی، ایم سی آئی کی2فائربریگیڈآگ بجھانےمیں مصروف ہیں۔ 

ڈپٹی کمشنراسلام آبادعرفان نواز میمن کا کہنا ہے ری فیلنگ کے لیےآنے والے ٹینکرمیں آگ لگی، آگ لگنےکی وجوہات تاحال معلوم نہیں ہو سکیں۔ریسکیوذرائع کا کہنا ہے کہ آئل ٹینکرکو لگی آگ پر80 فیصدقابوپالیا گیا ہے۔ ڈی سی اسلام آباداورمتعلقہ اسسٹنٹ کمشنرموقع پرموجود ہیں۔

ڈی سی اسلام آباد نے کہا کہ آگ بجھانےکےلیےپاکستان نیوی کی مددبھی لےلی گئی، ٹینکرمیں پٹرول ہونےکی وجہ سےآگ بجھانےمیں مشکلات کاسامناہے۔

پاکستان

یوم تکبیر پاکستان کی تاریخ کا اہم ترین دن، ہر قیمت پر قوم کا دفاع کرینگے، پاک فوج

افواج پاکستان کی جانب سے ’’یوم تکبیر‘‘ کی 26ویں سالگرہ پر قوم کو مبارکباد

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

یوم تکبیر پاکستان کی تاریخ کا اہم ترین دن، ہر قیمت پر قوم کا دفاع کرینگے، پاک فوج

چیئرمین جوائنٹ چیفس آف اسٹاف کمیٹی اور افواج پاکستان کی جانب سے ’’یوم تکبیر‘‘ کی 26ویں سالگرہ پر قوم کو مبارکباد پیش کرتے ہیں۔

یہ اہم موقع 1998 میں پاکستان کے جوہری تجربات کی تاریخی کامیابی کی یاد دلاتا ہے، جس نے کامیابی سے قابل اعتبار کم از کم ڈیٹرنس قائم کیا اور خطے میں طاقت کا توازن بحال کیا۔

آئی ایس پی آر کے مطابق مسلح افواج اور قوم ان تمام لوگوں کی غیر متزلزل لگن اور بے لوث قربانیوں کو خراج تحسین پیش کرتی ہے جنہوں نے اس شاندار کارنامے میں اپنا حصہ ڈالا، جو کہ زبردست مشکلات کے باوجود حاصل کیا۔ اس خواب کو شرمندہ تعبیر کرنے کے لیے اپنی زندگیاں وقف کرنے والے سائنسدانوں، انجینئرز اور حکام بجا طور پر قوم اور اس کی مسلح افواج کے شکر گزار اور تعریف کے مستحق ہیں۔

پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ (آئی ایس پی آر) نے کہا کہ  پاکستان کی تاریخ کے اہم ترین دن پر پاک افواج مادر وطن کی خود مختاری اور وقار کے دفاع کے عزم کا اعادہ کرتی ہیں ہر لمحہ اور ہر قیمت پر قوم کا دفاع یقینی بنایا جائے گا، انشااللہ پاکستان زندہ باد۔

پڑھنا جاری رکھیں

دنیا

بحرین، مصر، تیونس، یو اے ای کے صدر چین کا دورہ کریں گے ، ترجمان چینی وزارت خارجہ

چینی وزارت خارجہ کی ترجمان نے مزید کہا کہ رہنما چین عرب ریاستوں کے تعاون فورم کی 10ویں وزارتی کانفرنس کی افتتاحی تقریب میں شرکت کریں گے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

بحرین، مصر، تیونس، یو اے ای کے صدر   چین کا دورہ کریں گے ،  ترجمان چینی وزارت خارجہ

بیجنگ: صدر شی جن پنگ کی دعوت پر بحرین کے بادشاہ حمد بن عیسیٰ الخلیفہ، مصر کے صدر عبدالفتاح السیسی، تیونس کے صدر قیس سعید اور متحدہ عرب امارات کے صدر شیخ محمد بن زید النہیان چین کے سرکاری دورے کریں گے۔ 28 مئی سے 1 جون تک چین میں یہ تمام عالمی شخصیات دورے ہوں گیں ، چینی وزارت خارجہ کی ترجمان ہوا چن ینگ نے پیر کو اعلان بھی  کیا۔

انہوں نے مزید کہا کہ رہنما چین عرب ریاستوں کے تعاون فورم کی 10ویں وزارتی کانفرنس کی افتتاحی تقریب میں شرکت کریں گے۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

دہشت گردوں کے خلاف کامیاب کارروائیوں پر وزیر اعظم کا جوانوں کو خراج تحسین

۔شہبازشریف نے ملک سے دہشت گردی کے مکمل خاتمے تک جنگ جاری رکھنے کا عزم ظاہر کیا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

دہشت گردوں کے خلاف کامیاب کارروائیوں پر وزیر اعظم کا جوانوں کو خراج تحسین

وزیراعظم شہبازشریف نے ٹانک، ڈیرہ اسماعیل خان اور خیبر کے اضلاع میں دہشت گردوں کے خلاف کامیاب کارروائی کرنے پر سکیورٹی فورسز کے افسروں اور جوانوں کی تعریف کی ہے۔

آج ایک بیان میں انہوں نے ضلع خیبر کے علاقے باغ میں ایک کارروائی کے دوران جام شہادت نوش کرنے والے پاک فوج کے پانچ جوانوں سپاہی تیمور شہید، سپاہی نادر صغیر شہید، سپاہی محمد یاسین شہید، لانس نائیک سید دانش افکار شہید اور نائیک اشفاق بٹ شہید کو خراج عقیدت پیش کیا۔

مرحومین کے لئے درجات کی بلندی اور لواحقین کے ساتھ اظہار ہمدردی کرتے ہوئے وزیراعظم نے کہا کہ سکیورٹی فورسز نے اپنی جانوں کی پرواہ نہ کرتے ہوئے دہشت گردوں کے خاتمے کیلئے کارروائی کی۔شہبازشریف نے ملک سے دہشت گردی کے مکمل خاتمے تک جنگ جاری رکھنے کا عزم ظاہر کیا۔ انہوں نے کہا کہ پوری قوم دہشت گردی کے خلاف جنگ میں سکیورٹی فورسز کے شانہ بشانہ کھڑی ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll