جی این این سوشل

علاقائی

پنجاب ریونیو اتھارٹی نے مالی سال 2021-22 کا نظر ثانی شدہ ہدف عبور کرلیا

لاہور:رواں مالی سال کے آغاز میں پنجاب ریونیو اتھارٹی 150 ارب روپے کی نفسیاتی حد کو عبور کرنے والی ملک کی پہلی صوبائی ریونیو ایجنسی بن گئی ہے۔

پر شائع ہوا

کی طرف سے

پنجاب ریونیو اتھارٹی نے مالی سال 2021-22 کا نظر ثانی شدہ ہدف عبور کرلیا
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

ادارے کی جانب سے جاری پریس ریلیز کے مطابق 28 جون 2022ء تک 168 ارب کے ٹیکس وصول کیے گئے جو کہ اصل ٹیکس ہدف یعنی 155.9 ارب کا 108 فیصد جبکہ نظر ثانی شدہ ٹیکس ہدف کا 101.5 فیصد بنتا ہے، اتھارٹی کو مالی سال کے آخری دو دنوں میں خاطر خواہ ریونیو کی توقع جبکہ سال کے اختتام پرتقریباََ 170 ارب روپے کے ہدف کے قریب پہنچنے کی امید ظاہر کی گئی ہے۔

بتایا گیا ہے کہ رواں مالی سال کے آغاز میں پنجاب ریونیو اتھارٹی 150 ارب روپے کی نفسیاتی حد کو عبور کرنے والی ملک کی پہلی صوبائی ریونیو ایجنسی بن گئی ہے اور جون میں ہونے والی ٹیکس وصولی نےپی آر اے کو ملک میں صف اول کی صوبائی ریونیو ایجنسی بنادیا، لگاتار تیسرے سال پی آر اے نے اپنے ٹیکس ہدف کو عبور کیا ہے، اس سے قبل اتھارٹی نے مالی سال 2019-20 اور 2020-21 میں بالترتیب 105 ارب روپے اور 125 ارب روپے کے مقررہ اہداف سے زائد ٹیکس اکٹھا کیا۔  

ترجمان پی آر اے نے مزید وضاحت کی کہ یہ کامیابی کاروبار کو سیل کیے، بینک اکاؤنٹس کو منسلک کرنے یا پیشگی ادائیگیوں جیسےسخت اقدامات کے بغیر حاصل کی گئی ہے۔ پنجاب ریونیو اتھارٹی نے مکمل طور پر تمام اسٹیک ہولڈرز کے ساتھ تعاون اور ٹیکس دہندگان کی سہولت اور آگہی پر انحصار ہے جس میں مالی سال کے دوران 200 سے زائد آگاہی ورکشاپس کا انعقاد کیا گی، ان ورکشاپس میں 2000 سے زائد شرکاء نے شرکت کی۔

اتھارٹی کی جانب سے توقع ظاہر کی گئی ہے کہ ترقی کا یہ رجحان آنے والے سالوں میں بھی جاری رہے گا کیونکہ اس کی انتظامیہ اور تمام افرادی قوت کسی بھی سخت اقدام کا سہارا لیے اپنے فرائض پر عملدرآمد کے لیے پرعزم ہے تاکہ کاروبار میں آسانی پر برے اثرات مرتب نہ ہوں۔

پاکستان

ملک میں بارشوں کے باعث مسافر ٹرینوں کا شیڈول متاثر

لاہور: ملک میں بارشوں کے باعث کراچی اور کوئٹہ سے آنے والی مسافر ٹرینوں کا شیڈول متاثر، کراچی سے لاہور آنے والی قراقرم ایکسپریس 4 گھنٹے تاخیر کا شکار ہو گئیں۔

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

ملک میں بارشوں کے باعث مسافر ٹرینوں کا شیڈول متاثر

تفصیلات کے مطابق فیصل آباد، راولپنڈی ، پشاور چلنے والی رحمان بابا ایکسپریس 3 گھنٹے40 منٹ تاخیر کا شکار ہوگئیں ، کراچی سے لاہور آنے والی پاک بزنس ایکسپریس 3 گھنٹے 30منٹ، کراچی سے لاہور آنے والی علامہ اقبال ایکسپریس 3 گھنٹے جبکہ کراچی سے لاہور آنے والی کراچی ایکسپریس بھی 3 گھنٹے تاخیر کا شکار ہوئی۔

کوئٹہ سے لاہور آنے والی جعفر ایکسپریس 3 گھنٹے، کراچی سے لاہور آنے والی شاہ حسین ایکسپریس 3 گھنٹے، کراچی سے لاہور آنے والی تیزگام ایکسپریس2 گھنٹے 40منٹ، کراچی سے لاہور آنے والی گرین لائن ایکسپریس 2 گھنٹے، کراچی براستہ فیصل آباد ملکوال چلنے والی ملت ایکسپریس بھی 2 گھنٹے تاخیر کا شکار ہوئی۔

راچی سے لاہور آنے والی عوام ایکسپریس 2 گھنٹے، کراچی براستہ فیصل آباد راولپنڈی چلنے والی پاکستان ایکسپریس ایک گھنٹہ40منٹ اور کراچی سے لاہور آنے والی خیبر میل ایکسپریس ایک گھنٹہ 30منٹ تاخیر کا شکارہوئی۔

ترجمان ریلوے کے مطابق مسافروں کو بہترین سہولیات فراہم کرنے کی کوشش کر رہے ہیں،  کرائے کم ہونے کی وجہ سے ٹرینوں میں رش بھی زیادہ ہے، مسافروں کی سیفٹی پہلی ترجیح ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

شہبازگل کے ڈرائیور کی اہلیہ کو بھی اٹھا لیا، کیا بنیادی انسانی حقوق نہیں رہے؟ عمران خان

سابق وزیراعظم عمران خان کا کہنا ہے کہ عماد یوسف کے بعد شہبازگل کے اسسٹنٹ اظہار کی اہلیہ کی رات کو گرفتاری قابل مذمت ہے۔

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

شہبازگل کے ڈرائیور کی اہلیہ کو بھی اٹھا لیا، کیا بنیادی انسانی حقوق نہیں رہے؟ عمران خان

 

پی ٹی آئی چئیرمین نے ٹوئٹر پر اپنے آفیشل اکونٹ پر لکھا کہ  قانونی برادری سے پوچھنا چاہتا ہوں کہ کیا ملک میں بنیادی انسانی حقوق نہیں رہے؟
شہبازگل کے اسسٹنٹ کی اہلیہ کو خواتین پولیس تھانے میں رکھا گیا ہے، غیر ملکی حمایت یافتہ امپورٹڈ حکومت پنجاب ضمنی الیکشن میں شکست کے بعد بوکھلا گئی ہے۔

امپورٹڈ حکومت مقبولیت کے لیے میڈیا اور عوام میں خوف اور دہشت کا سہارا لے رہی ہے،  تمام مسائل کا واحد حل منصفانہ اور آزادانہ انتخابات ہیں۔ دوسری جانب رہنما تحریک انصاف  اسد عمر کا کہنا ہے کہ شہباز گل کے ڈرائیور کی بیوی کو پولیس اٹھا کر تھانے لے گئی ہے. یہ تو بلکل ہی بوکھلا گئے. ویسے وہ سب انسانی حقوق اور جمہوریت کے چیمپئن کہاں ہیں؟

رہنما پی ٹی آئی فواد حسین نے اسلام آباد پولیس کی ٹوئٹ کو ری ٹوئٹ کرتے ہوئے لکھا کہ جنگوں میں بھی عورتوں بچوں کو ہاتھ نہیں لگاتے،  اس فاشسٹ حکومت نے انتقام اور ظلم میں ہر حد عبور کر لی ہے، پچیس مئی کو یہ سلسلہ شروع ہوا اور اب ایک نئے مرحلے میں ہے، کوئی نہیں یہ وقت بھی گزر جائے گا۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

آرمی چیف سرکاری دورے پر برطانیہ پہنچ گئے

راولپنڈی : آرمی چیف جنرل قمرجاوید باجوہ سرکاری دورے پر برطانیہ پہنچ گئے۔

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

آرمی چیف سرکاری دورے پر برطانیہ پہنچ گئے

آئی ایس پی آر کے مطابق آرمی چیف رائل ملٹری اکیڈمی Sandhurst میں بطور مہمان خصوصی پاسنگ آؤٹ پریڈ میں شرکت کریں گے۔

آئی ایس پی آر کے مطابق آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ اپنے دورے میں برطانوی فوجی قیادت سے ملاقات بھی کریں گے۔

 

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll